Dat begrijp ik. Een lekkere bolknak is gewoon goed op z’n tijd.
Vond de band de eerste 10 minuten raar en zeer smal uitziend na de rubberen gewend te zijn. Maar ondertussen al gewenning opgetreden.

Fijn dat 'ie je bevalt! Geniet ervan en de eerste krassen zijn jammer maar helaas
Net de band van Geckota ontvangen met rechte end links + een setje curved “voor weinig”. Ik moet de end links nog ietsje fine tunen, maar al met al lang niet slecht toch? Lekker shinen
Volgens mij zullen er ook wel veel mensen overstappen naar de Citizen NY0090-86E. Ik heb daar zelf ook nog naar gekeken voor de SKX aan te schaffen.
Mooie review kerel! Ik krijg zowaar zin in mijn incoming Mini Turtle SRPC37! Wellicht de perfecte compromis/blend van de SKX007 en de Turtle SRP777. Beetje best of both worlds.
Misschien toch wel een blijvertje in RLC’s side holiday collection
Ik ben benieuwd of je er zo veel lol in kunt hebben als je ooit deed. Bij mij is ie er nog steeds, uiteraard.
Nice review @Fate_Amenable_To_Change ! Ben op zich ook niet echt van de datumloep. Buiten dat een prachtig horloge. Veel draagplezier!
Hahaha… Het is vijf maanden later, en ik heb 'm nog steeds. De datumloep is echt een integraal deel van dit horloge, ik heb 'm er dan ook niet afgehaald.
Dank je.