NA - De start van een collectie.

Welkom hier! Mooie collectie :+1:

1 like

Mijn verzameling bestaat uit alle “beaters” die ik heb gehad, zeven stuks in totaal. Drie ervan draag ik regelmatig, de andere zijn een herinnering aan vroeger tijden. De Quartz horloges zijn inmiddels ontdaan van hun batterij zodat ik geen risico loop op lekkage. Ik raad je aan om hetzelfde te doen met jouw Quartz horloges die stilstaan. Mocht je ooit de geest krijgen en ze willen dragen of doorgeven dan doen ze het waarschijnlijk met een vers batterijtje. Je zou niet de eerste zijn die een horloge heeft verspeeld door een lekkende batterij.

1 like

Bedankt voor je leuke verhaal. Welkom hier en nu al 2 hele mooie horloges!

1 like

Leuke introductie en een prachtig duo om mee af te sluiten. Gefeliciteerd met deze start van de collectie :muscle:t3:

1 like

Mooi begin van de gezamenlijke verslaving :joy::joy: , prx en de bb58 super mooie horloges. Ow en natuurlijk welkom hier :+1:t2:

1 like

Welkom :+1:
Wat een mooie opbouw in jouw collectie. En van harte gefeliciteerd met je NA!

1 like

Heel herkenbaar dit verhaal, ook ik had eerst een doos vol met modemerken…
Zoals eerder hier gezegd lijk je een evolutie door te maken en is dit pas de start van een nieuwe collectie.
Je bent in ieder geval goed van start gegaan met je blackbay haha!
We zien ook je toekomstige aanwinsten graag tegemoet hier op het forum😃

1 like

Over een vliegende start gesproken! :+1::+1:

1 like

welcome home

1 like

Thanks! Deze twee modellen lopen erg hard, maar ik snap ook helemaal waarom.

Nadat ik hersteld ben van deze financiële uitspatting kijken we weer verder naar een dresser :grin:

1 like

Helemaal eens! Bedankt!

Al moet ik toegeven dat ik toch twijfel om de PRX te verkopen en een blauwe automatische te kopen.

Dan denk ik weer, dit is echt de originele horloge die me hierin heeft gezogen, daarom houd die toch altijd een plekje.

Achja, voor nu blijft hij lekker in de roulatie. Een goeie quartz mag een collectie zeker hebben.

1 like

Goede tip. Zelfs een waar ik nog nooit van gehoord heb.

Heb jij je collectie in 1 foto? Ben wel zo benieuwd :innocent:

1 like

Welkom! Je hebt 2 mooie uurwerken aangeschaft. Geniet ervan.

1 like

Welkom op dit leuke en leerzame forum :smiley: Een mooie overzichtelijke collectie :ok_hand: maar…als er uitbreiding komt zal het vogeltje moeten wijken naar de bodem van je kast ??
in ieder geval succes en veel plezier met je horloges !

1 like

Ik mag zo nu en dan ook wel eens een schab voor mezelf claimen mag ik hopen :smiley:

1 like

Een Fossil JR1418, in mijn pre HF tijd vaak gedragen, was een fijn horloge.:ok_hand:

Welkom!! Mooie collectie ook :+1:t2::+1:t2:

1 like

Welkom en veel plezier hier ! :grin:

1 like

Ooh je herkent 'm gewoon! - De Fossil horloges zijn vooral ook erg veelzijdig. De verschillende stijlen paste altijd wel op een andere outfit ofzo.

De casio, die draag ik zo nu en dan nog wel een keer.

1 like

Mooie keuze en welkom op het forum. Leuk om stadsgenoten tegen te komen :grinning:

1 like