Proficiat
Mooie sub-collectie zo en fantastisch horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Een hele familie, deze zijn helaas uitverkocht.
https://iflwatches.com/product-category/watches/tissot/
Een mooie en frisse verschijning!
Wat een heerlijk trio heb je daar zeg
Mooi dit drietal! Prachtig geniet ervan.
Mooi setje
Geniet ervan.
Tof dat je hem al zo snel hebt zeg! Eindelijk live foto’s. Ik vind hem mooi gefeliciteerd!
Leuke set zo, veel draagplezier
Ziet er heel kek uit in die kleur net al de Golf op Ronals.
Hij is wel heel erg vet!!
Van harte gefeliciteerd. Ben benieuwd wanneer die van mij binnenkomt. Zal ook wel een dezer dagen zijn denk ik.
Cool ding! De PRX lijn haakt wel beetje vol in op de trend van integrated steel sports watches, groene en nu Tiffany wijzerplaten. Dat gezegd hebbende, is het een leuke manier om beetje betaalbaar en ‘fun’ hieraan te proeven.
Op een of andere manier komen ze er in mijn ogen mee weg, het voelt wat als hommage / meedoen met de trend aan, maar tegelijk ook wel een beetje ‘luchtig’ en niet al te serieus, en met genoeg eigen historie dat er in zit.
Benieuwd of ze met een Powermatic uitkomen, de Tiffany kleur zou best leuk zijn met een waffle dial denk ik. Zou ik misschien mijn blauwe PRX voor inruilen!
Eens! Ik vind het ook leuk dat ze nu met wat enthousiastere kleuren komen. Ik denk wel dat het meer een zomer- dan winterkleurtje is. Of lente, want Tiffany blauw komt - heb ik begrepen - van de kleur van de eieren van roodborstjes . Anyway, de gouden heb ik meer voor gelegenheden, de blauwe kan altijd onder alles (wat het een geweldig horloge maakt) en nu deze is lekker voor erbij, die kleur knalt er uit.
Ben benieuwd wanneer deze overigens eens op de site van Tissot zelf verschijnt . Daar staat ie nog niet. Misschien volgen nog wel meer kleuren, ik kan me wel voorstellen dat ze het een beetje uitmelken…
Top Tissot trio kerel! Enjoy!
Wat een toffe variant dit! Nog nooit eerder gezien, gefeliciteerd ermee.
Heel erg mooi!
Heerlijke kleur hoor Gefeliciteerd en geniet ervan
Geen idee wat het betekend, maar doe maar niet
Leuk horloge👍🏻
Tijd, de verslinder van alle dingen . Valt mee hoor
.