Is een heel mooi model van Tissot, vooral deze kleur,
Oeh die is leuk! Kan me voorstellen dat dit een no-brainer was en gelijk bestellen! Veel plezier er mee!
Na al die tijd twijfel ik nog steeds met een 18cm pols past de PRX net wel, maar ook weer net niet. En de 35mm is toch echt te klein haha.
Prachtig horloge man!!
Nu zit ik ook een beetje te kijken naar dit horloge, maar er zijn twee verschillende kleuren die erg op elkaar lijken. Misschien ben ik wat kleurenblind, maar op foto’s lijken ze op elkaar.
Je hebt de blauwe (die ik mooi vind) en de Blauw groene (Tiffany)
Heeft iemand voor mij de juiste referentie per horloge? Soms zie ik Ice blue maar is het een Tiffany.
Wie helpt deze ‘blinde’ uit de brand.
Mijn dank is zeer groot. Ik twijfel erg tussen deze. Welke zou jij aanraden als liefhebber?
De goedkoopste, als je het verschil niet ziet
Verschil zit hem natuurlijk vooral op de wijzerplaat, een verticale brushing van de Quartz tegenover de waffle van de automaat. Ik vind beiden zeer fraai, wel besloten dat de Tiffany er op den duur uit gaat omdat ik wil wisselen eigenlijk naar de witte met rosegouden lunette (zie plaatje). De gouden Quartz blijft sowieso.
En toen waren de cijfers op bij Tissot
Ja echt bizar maar goed, er zit vast een logica achter. Toch?
Er zit inderdaad logica achter. Het ref. nummer heeft eigenlijk punten ertussen staan (T137.410.11.091.01 dus) dan zie je de losse groepen met hun betekenis:
Cool! Leuk en interessant te zien. There is logic in the madness…
Ja het komt niet meteen over als iets logisch, maar met de uitleg erbij kun je er wat van maken
Dank voor je antwoord, maar jammer dat je de vraag niet begrijpt
Het was een grapje op
Vandaar ook de