NA: De ultieme laatste duiker die ik zal kopen

Wat een ontzettend mooi horloge! :heart_eyes: Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! En dank voor leuke en inspirerende verhaal met prima muziekale omlijsting.

1 like

Met al die regen, natuurlijk een prachtig horloge voor dit weer.

1 like

Lekker lang verhaal voor op een regenachtige zondag.
Geniet van je nieuwe horloge

1 like

even… :sweat_smile:
Ben benieuwd naar de plaatjes die even niet willen tonen, zeker gezien de kwaliteit van de wel zichtbare foto’s.
Hij is mooi! :+1:

En een mooie (bijzonder nauwkeurige) Precisionist aanschaffen… :wink:

Geniet van je mooie, ultieme olive drab duiker!

1 like

Yup. Er is vage shit aan de hand met die foto’s.

Het forum werkte niet fatsoenlijk. Dat zag @Jurtz ook. En ik kan ook in deze reply aan jou die foto’s niet fatsoenlijk uploaden.

Wel kan ik Griekenland met de Mini Turtle laten zien.




En de foto’s van de Uemura die niet mee kwamen:




En de rehaut;

Sorry voor het slechte fotogebeuren, maar ik kon er echt niks aan doen. De forumsoftware wilde niet meewerken.

18 likes

Mooie nieuwe aanwinst :+1: :sunglasses:
(Edit: fijne macro shots!)

Het is qua banden geen allemansvriend.
Aan de andere kant… f*ck it!

9 likes


Hopla. Re-sizen heeft het voor nu verholpen. Ik denk dat er bij de eerste poging tot een upload een en ander fout ging, en dat iets van de-duplicatie het bij een tweede upload fout laat gaan.

@Jur, ik weet dat mijn twee uur edit-tijd op is, maar is er een mogelijkheid om me weer even wat edit-mogelijkheden te geven? DAn paste ik de correcte links in de eerste post.

Want dit is m’n eer te na, in een topic.

3 likes

Proficiat, mooi horloge in een kleur die je niet zo vaak ziet. Qua vorm geef ik toch de voorkeur aan de nieuwe SPB14x reeks.

:rofl: :+1:

3 likes

Dank je :ok_hand:t3:!!

1 like

Eensch.

Hele mooie nieuwe aanwinst uit de Seiko stal!
Apart groen ook.

1 like

Het verbaast me wel een beetje dat jij de eerste bent die die nugget ziet en er op reageert. :slight_smile: :slight_smile:

Dat groen is inderdaad, eh, apart te noemen. En, afhankelijk van het licht kan de bezel fletser overkomen dan de plaat. Of juist als dieper groen. Hmmmm. :thinking:

Heerlijk leesvoer weer voor bij mijn bakkie pleur.
Prachtige plaat en wijzerset. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Dank! Ik vond het alleen jammer dat het forum net stuk moest gaan toen ik 'm zat te bakken, maar toe maar.

4 likes

Leuk man. Enthousiasme spat ervan af. Veel plezier ermee!

1 like

Dus jij hebt het forum stuk gemaakt!!!?

1 like

Prachtig! Lekkere NA ook, jammer van de foto’s. Hopelijk komen die er nog bij op één of andere mysterieuze wijze :upside_down_face:

1 like

Erg mooi, congrats!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Leuk stuk om te lezen (als je de tijd hebt😁).

1 like

Ik vind het een mooi horloge. Maar wat was het relax lezen met de muziekjes erbij man.

Top stuk.

1 like