Dank je !!
Eensch.
Hele mooie nieuwe aanwinst uit de Seiko stal!
Apart groen ook.
Het verbaast me wel een beetje dat jij de eerste bent die die nugget ziet en er op reageert.
Dat groen is inderdaad, eh, apart te noemen. En, afhankelijk van het licht kan de bezel fletser overkomen dan de plaat. Of juist als dieper groen. Hmmmm.
Heerlijk leesvoer weer voor bij mijn bakkie pleur.
Prachtige plaat en wijzerset.
Dank! Ik vond het alleen jammer dat het forum net stuk moest gaan toen ik 'm zat te bakken, maar toe maar.
Dus jij hebt het forum stuk gemaakt!!!?
Prachtig! Lekkere NA ook, jammer van de foto’s. Hopelijk komen die er nog bij op één of andere mysterieuze wijze
Erg mooi, congrats!
Gefeliciteerd met je NA! Leuk stuk om te lezen (als je de tijd hebt😁).
Ik vind het een mooi horloge. Maar wat was het relax lezen met de muziekjes erbij man.
Top stuk.
Nee, heel “wat dragen we vandaag” staat vol met foto’s die niet doorgekomen zijn. Ik denk dat er iets fout ging in de onderliggende SQL database (Postgres? MySQL?) maar da’s maar een vermoeden.
Ik heb ook het vermoeden dat er iets mis is met de “concepten” functie, want sinds de upgrade krijg ik periodiek foutmeldingen dat m’n concept al in een ander venster actief is, en of ik het huidige venster wil sluiten. Ik weet niet of daar een correlatie tussen zit.
Dat hangt er vanaf of @Jur op een of andere manier een mogelijkheid heeft om de post weer open te gooien voor editing, dan kan ik de juiste links naar werkende foto’s in de eerste post zetten.
Maar dank je!
Leuk, heren, ik doe m’n best.
Bitches Brew kan wat polariserend zijn, maar ik ben blij dat ook die goed viel.
Lekker plaatje van de SLA033. Cool horloge is dat toch.
Yup, maar voor het geld vind ik de SPB153 navenant veel toffer. Want wat een doekoe zit daar tussen zeg.
Oh damnn dit vind ik denk ik de vetste Seiko Duiker op dit moment.
Was de lekkere foto’s van @Stephannl nu net bijna vergeten, maar bedankt voor de reminder.
Mooi man, veel plezier ermee
Prachtig horloge.
Prachtige aanwinst Chris! Leuke muziek erbij ook, dan horen mijn kinderen Miles ook eens beneden
Prachtig horloge met mooie afwerking ook. Die wijzerplaat is prachtig. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik van die enorme klomp staal om de kroon moet vinden, maar misschien went dat wel.
Ik niet, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Het verschil is inderdaad aanzienlijk, dus mooi dat je dat in je zak kunt houden.
Dat went en is veel minder erg dan je van foto’s zou denken. Wanneer de verkoudheid over is doen we wel weer eens een bakje. Ik heb sowieso een dilemma met je te bespreken.
Ik ben net als jij, ook liefhebber van de mini Turtle, maar deze Uemura gaat erop en erover wat mij betreft. Wat een megavette duiker. Bedankt voor het attenderen en veel plezier ermee!
Heb van je verhaal genoten. Knap horloge, veel plezier ermee