NA: De ultieme laatste duiker die ik zal kopen

Of een youngtimer met bezel.

Of je zo’n ruig imago hebt waag ik te betwijfelen, maar je komt er wel mee weg denk ik.

2 likes

Ha FATC. Mooi horloge man. Veel beter dan die SKX009 :wink:

1 like

Hahahaha… Dank je. Of ie beter is zal de tijd uitwijzen. Hij is zeker groener en luxer. :slight_smile:

1 like

Ik ben er blij mee in ieder geval :sunglasses:

1 like

De kleur is zeker gaaf, ik moest wel even slikken toen ik de (advies) prijs zag. Seiko lijkt de boel flink aan het opkrikken de laatste jaren.

1 like

De soep wordt nooit voor de MRSP gegeten, maak je niet te sappel.

Neuh, hij staat (nog) niet op de lijst :grin: maar het was een constatering in het algemeen.

1 like

De muziek, het proza, de foto’s die wel zichtbaar waren èn nog een eervolle vermelding voor de SPB143 - wat een uitstekend vermaak, dit topic! Dank. :+1: :grinning:

1 like

Tjonge jonge wat een verhaal zeg!
Wel erg leuk om te lezen.Gefeliciteerd met deze mooie duiker.

1 like

Mooie Horloges en de Meteora is een perfect als achtergrond.

1 like

Yup, hele coole plek. Delphi ook wel, maar Meteora is mooier.

1 like

Veel draagplezier

1 like

Leuk verslag en echt een heel gaaf horloge. Zit er zelf ook al een tijdje op te azen…
Ben benieuwd hoe die bevallen gaat. Kudos ook voor bitches brew trouwens :ok_hand:

1 like

Tot nu toe uitstekend, eerlijk gezegd. Het is early days, maar het horloge is fantastisch comfortabel en een genot om te zien om de pols. Zeker een aanrader.

Ik kom er over twee, drie jaar op terug.

2 likes

Oef, dat vreesde ik al en dat maakt de itch wel wat groter hier… Zag dat de Seiko Boutique hem momenteel niet op voorraad heeft maar ga er na de semi lockdown eens naar kijken. Nu even andere prioriteiten maar wellicht ergens komend jaar… :slight_smile:

Veel plezier ermee!

1 like

“De ultieme laatste duiker die ik ooit zal kopen”
Uhmm… ga je je account op hf verwijderen misschien? Anders zal er nooit een laatste aankoop in horloges bestaan😂

1 like

Zeker niet het laatste horloge. Maar wel het laatste duikhorloge. Ergens in mijn hoofd speelt de notie om zowel de stargate als de baby tuna weg te doen voor een SBBN031 MM Tuna Quartz, maar da’s niet iets wat ik waarschijnlijk ga doen.

Met de Squale, Uemura en Mini Turtle heb ik het genre duikers redelijk uitgespeeld.

1 like

Ik zou je ook heel erg willen bedanken voor het horologische wellnessprogramma dat je voor ons hebt gecreëerd; een feest voor de zintuigen dat mijn zondagavond zeer aangenaam heeft gemaakt!

Echt geen idee hoe men dit kan overtreffen; een post met een aanbevolen drankvolgorde misschien? :stuck_out_tongue_winking_eye::champagne: :wine_glass: :cocktail: :crazy_face:

2 likes

Wat vind je van een passende zwarte NATO? Ik streef er naar om de itch zo groot mogelijk te maken. Uemura to the people!

Serieus, ik ben bij met de nieuwe NATO’s die ik binnen heb, want Classic Bond vond ik iets te druk, die ligt nu weer om m’n Mini Turtle.

9 likes

Ziet er heel goed uit. Vraag mij ook af wat de alternatieven zijn. Hou zelf niet van al te drukke banden. Zou zelf voor een zwarte nato en een tropical strap gaan denk ik…

Geniet ervan!

1 like