NA: De unlimited limited Glacier saga

Veel letters, ik houd er van.

Mooie aanwinst, met plezier je relaas gelezen!

1 like

Jammer van Prince, daar trek ik vanaf de eerste seconde groen, grijs en turkoois van weg.

Ceterum censeo dat je een mooi verhaal met mooie foto’s hebt verzonnen bij een tof horloge. Zelfs de datumpuist lijkt op de plaatjes niet te lelijk.

Enjoy!

2 likes

Tof stukje om te lezen en gave kleur plaat inderdaad.

1 like

Ik had gegokt op Phat Lug Watch Guy, maar goed om te weten. :laughing:

1 like

Zehr nice! Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb hem een tijdje geleden gepast. Zeer mooi horloge, prachtige wijzerplaat en ook een fijne maat. De band vond ik wat minder aanvoelen (maar kan altijd een andere op). Persoonlijk vind ik de druppel helaas geen mooie toevoeging bij dit horloge anders had ik hem zeker overwogen.

2 likes

Gave aanwinst hoor. Lekkere afmetingen ook :ok_hand: enjoy

1 like

Mooi, mooi, mooi!

Muziekkeuze :+1:t2:
Horloge, vooral die wijzerplaat :+1:t2:
Het topic zelf, de manier van schrijven :+1:t2:

Lastig in te schatten adhv de foto’s, maar ik geloof dat ik wel vegriijp wat je bedoelt tav de dikte als gevolg van de zichtbodem. Is het het overwegen waard om een andere, dichte bodem te plaatsen? (zou hier een “nee” toch ook wel begrijpen)
Edit: ik dacht drie millimeter gelezen te hebben ipv 1 mm dikker, vandaar de suggestie voor een dichte bodem. Lijkt niet relevant met een mm dikker :blush:

Geniet van de NA zeker buiten de komende dagen.
Genieten van de mooi verkleurende wijzerplaat in het zonlicht.

1 like

Als jullie het kunnen geloven, ik ben het met jullie allebei eens. Die man heeft zoveel opgenomen en geschreven… Op sommige momenten is het tranentrekkend briljant, op andere niet om aan te horen. Maar ik durft te stellen dat er voor vrijwel iedereen een nummer van Prince is wat ze mooi kunnen vinden.

Als ik ooit een instagram account aan zou maken… Iets met billen en horloges.

Ik ben om sinds dit horloge:

Jazeker wel! Als iemand een Seiko Alpinist zichtbodem zou kunnen sourcen zou ik er zeker voor zijn om een discreet modje uit te voeren. Ik zal het eens met m’n golfmaat overleggen. :slight_smile:

Oh jazeker wel, iedere mm is er één. :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

Goed idee.

3 likes

Yup, nog steeds even losjes. Maar eerlijk gezegd hoeft die ook niet vast te zitten. Want ja, iets met naar de zon toe gaan staan met iets met de uurwijzer, dan er tussen in en zo… Die kompaslezing is een momentopname, dus hoe makkelijker hij draait hoe praktischer het is.

Maar eerlijk is eerlijk: Ik ga 'm nooit gebruiken. Daar heb ik google maps voor. :slight_smile:

Ik vind de numerals cooler dan de haaientanden, maar eerlijk is eerlijk, die 20BAR in het rood is een mooie knipoog naar de Red Alpinist van weleer. Het is een tof ding.

Er staat er volgens mij nog eentje in het blauwe gedeelte, dus sla je slag. :slight_smile:

2 likes

Dat geloof ik ook. Hij kon en deed zoveel. Een groot gemis. :cry:

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:
Heerlijk verhaal :muscle:
En die wijzerplaat. Lekker hoor! :+1:

1 like

Hoewel ik dat graag zou willen, heb ik afgelopen maand alweer een nieuwe gekocht, moet nu toch even weer afkicken voor een tijdje en genieten van wat ik nu heb :wink:

1 like

Tophorloge veel plezier ermee,mijn beste aankoop de laatste 4 weken :grin:

4 likes

Prachtige aanwinst :star_struck:

2 likes

Mand.

1 like

:rofl:

Kijk, @PabloPerez, niks afkicken, gewooon doorrrrrr…

Nee, het is een authentiek mandje uit de periode van Lodewijk XVI waar Marie Antoinette als kind nog in geschete… eh, wacht. Laat maar.

1 like

Wat een werkelijk prachtig horloge!

1 like

Hmm.
Ik vind die nieuwe Alpinist net zo mooi als de oude, dus aan mij totaal niet besteed.
Maar veel plezier er mee!

1 like

Hij is prachtig en met de kleur van de wijzerplaat is idd net en toverbal. Gefeliciteerd met de NA
Ik heb overigens de onthulling van alle nieuwe modellen van Seiko mogen bijwonen. Ook de heruitgave van de nieuwe alpinist lag er. Deze komt erg dicht in de buurt van het origineel erg fraai (behoorlijk prijzig) hou alleen persoonlijk niet van een bundband.

2 likes