NA: de verrassend mooie Serica 5303

Beste horlogefanaat Klokkengek.

Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het een heel aardig en informatief geschreven stukje.

Dat kun je best vinden maar ook de foto’s vind ik er prima uitzien.
Al met al straalt het enthousiasme er zowel in je tekst als in je foto’s vanaf, de kwaliteit en afwerking van dit -voor mij onbekende- Serica horloge is ook duidelijk in beeld gebracht.
Persoonlijk ben ik geen grote fan van duikerachtige horloges, maar voor dit exemplaar wil ik graag een uitzondering maken. Heel Mooi! Vooral ook met de vormgeving van de lugs in combinatie met de Milanaise band.
Gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst en heel veel draagplezier toegewenst!
Een heerlijk sieraad om te dragen bij de komende feestdagen!

2 likes

Wow mooi horloge hoor! En die kekkere brede milanese band erop staat geweldig.
Gefeliciteerd!

1 like

Hey Franque, je hebt in de loop der jaren al van alles tegen mij gezegd, maar “zuster” is toch wel de bloody limit… :joy: :rofl:

Dankjewel ouwe reus! :blush:

1 like

Dank Pieter! :slightly_smiling_face: :ok_hand:

1 like

Dankjewel man voor de vriendelijke woorden! :blush:

Helemaal met je eens! :ok_hand: Over feestdagen gesproken: ik wens jou en de jouwen alvast fijne feestdagen toe! :slightly_smiling_face:

1 like

Erg mooi horloge, de afwerking van de lugs ziet er top uit en die lume is inderdaad lekker sterk! Gefeliciteerd, geniet ervan!

2 likes

Prachtig horloge, snap dat je een beetje verliefd werd toen je deze voor het eerst vast had.
Geniet!

2 likes

Geen ster in?! Leuk stukje, niets op aan te merken en prettig leesvoer. Leerzaam ook nog!

1 like

Mooi hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Dankjewel kerel! :slightly_smiling_face: :ok_hand:

1 like

Dank Viktor! Inderdaad genieten met dit horloge. :slightly_smiling_face: :ok_hand:

Hoi Bertjan! Dank! :slightly_smiling_face:

1 like

Dat zijn heel aardige woorden; dankjewel Maurits! :blush:

1 like

Erg mooie en aparte verschijning Harry!:heart_eyes:
Prachtige aanwinst, geniet ervan!

1 like

Ziet er goed uit :star_struck: Harry; weer een Franse liefde. :slightly_smiling_face: Hoe vind je de afwerking van deze Franse duiker in vergelijking met de Yema die je hebt gehad? Of is dat appels met peren vergelijken?

2 likes

Hoi Peter! Dankjewel man. :slightly_smiling_face: :ok_hand:

1 like

Wat leuk dat jij ook reageert! :slightly_smiling_face: Inderdaad wederom een Franse liefde; dat zeg je precies goed. :blush: Ik heb iets met Frankrijk ja, sinds zo’n beetje mijn geboorte. Maar ik ken ook heel goed het “met de Franse slag” verhaal en dat klopt best vaak wel… :grimacing: In dit geval een keertje niet dus, want dit is echt een horloge van behoorlijk hoge kwaliteit en afwerking. Zeker beter dan de moderne Yema’s, Lips en Wolbrooks die ik ook heb, maar uiteraard dan ook hoger in prijs. Die andere horloges blijven ook gaaf, maar dit is ‘next level’. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ziet er gaaf uit en mooi om zoveel enthousiasme te zien, gefeliciteerd!

1 like

Dank man! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge Harry!

1 like