NA De vijftiende van Stefan Ketelaars manufactuur

Prachtig stuk kunst!

Wat een mooi staaltje vakwerk @stefanketelaars !

En koper veel plezier met dit pracht horloge
:+1:

Haha jongens, heerlijk dit. Wie zegt dat @Watch2Morrow ook echt Metin is probeerde @Dao volgens mij te ‘vragen’. Wat dan weer als grap bedoeld is… Ingewikkeld hè!? :joy::joy:

Maar on-topic nu: @stefanketelaars, wĂ t een gaaf ding zeg!! Ik heb de eer gehad #8 te bepotelen bij het hf-diner voordat @Jurk hem kreeg en was onder de indruk van jouw werk. The sage continues als ik dit zo zie, chapeau!!

Anonieme eigenaar: veel plezier ermee! En mocht je stiekem meelezen: het is een goed geschreven review! :ok_hand:t2:

3 likes

Precies mijn gedachte, maar @stefanketelaars heeft weer een mooie gemaakt.

1 like

Ben jij er dan eindelijk achter onder welke nickname Willem (aka koning Willem) hier post?:joy:
Zou toch vet zijn om hem tijdens een staatsbanket of werkbezoek in het buitenland op TV te zien😊

2 likes

Wat een moeite hebben mensen toch met het anoniem blijven van een persoon.

Bedankt voor de review in elk geval. Ook bedankt aan het plaatsen @Motormuis en het maken van @stefanketelaars. Ik vond het een leuk verhaal om te lezen, met leuke foto’s. Erg gaaf.

3 likes

Niemand heeft er moeite mee.
Iedereen vindt het grappig.

:upside_down_face:

1 like

Heel gaaf!

En nu maar wachten in het ‘wat draag jij vandaag’ topic :smile:

Supercool! Echt een mooi en uniek horloge van iemand met zo’n grote passie. Ik zou zeggen bijna net zo geniaal als de 5de van Beethoven wat ik ook een geweldige symfonie vind!

Gaaf geniet er van, wie je ook mag zijn :hugs: De wereldbol blijft sick.

Maxi toch weer gelijk, vallen erg snel door de mand.
Nu niet meer verder vertellen hè Amice?

2 likes

Sinds de horlogecursus herken ik dat uurwerk :disappointed_relieved:

Wel in Chinese kloon variant ipv. de unitas.

Deze ziet er wel super uit.

1 like

Weet je wat nu het meest vervelend is? Ik krijg meer likes met een post van iemand anders dan van mijzelf :smile:

12 likes

Gefeliciteerd John Doe met deze mooie Ketelaars!

1 like

Nee joh das niet vervelend!

Das gewoon raar…

2 likes

Gaaf hologe maar toen ik dit las was het nog even een etage hoger. Wat een fantastische GMT weergave dit, respect @stefanketelaars en heel veel plezier voor de eigenaar van deze nr 15.

3 likes

Beetje jammer dit

1 like

Best simpel toch? Als degene anoniem wil blijven moeten we dat respecteren. Het is tenslotte onze Koning. Willie, geniet van je Ketelaars ouwe Koning Pils :beers:

5 likes

En waarom ookal weer een beetje jammer?
Was als een grapje bedoeld (wimlex schijnt hier ook wel eens mee te lezen) en zou toch wel heel gaaf zijn als het wel zo zou zijn!

Voor de rest respecteer ik de wens om anoniem te blijven en waardeer het alleen dat deze persoon alsnog via deze weg Stefan in het openbaar de credits geeft die hij voor zijn schitterende creatie verdiend!

3 likes

Als iemand anoniem wil blijven is het op zn minst kinderachtig om te name droppen…

2 likes