Zonder enige terughoudendheid: werkelijk een pracht van een horloge! Lang leve de koning!
Mag toch aannemen dat ik de kans dat het WimLex zou zijn als nihil inschat als een ander forumlid de tekst voor hem neer kan zetten.
Anyway was niet serieus bedoeld maar zou o zo gaaf zijn.
En nu weer door naar deze schitterende nr 15!
Prachtig
Een absolute beauty
Welke cursus was dat dan? Basis leren kloklezen?
Ik zie een prachtig afgewerkt Unitas uurwerk, ik zou willen dat een van de Unitas uurwerken in mijn collectie er zo was afwerkt
Och, op een onbewaakt ogenblik plaatst āanoniempjeā zijn nummer 15 op āwat dragen wij vandaagā
Als je je naam niet noemt en geen rare dingen in je profiel zet ben je sowieso anoniem met je eigen account. Daar heb ik geen enkele moeite mee. Er zijn leden die omwille van privacy-redenen van account gewisseld zijn, en dat begrijp en respecteer ik.
Dat je dan onder andermans naam in gaat loggen om een review te schrijven leidt af van het verhaal. Mij wel, in ieder geval. Overigens zou ik ook geen mensen op mijn account in laten loggen om hele verhalen in mijn naam op te hangen. Ik vind dat een soort van weak sauce, en ik zou mān eigen reputatie er niet aan wagen. Stel je voor dat ik een goede krijg.
Maar goed, terug naar het horloge. Prachtig, en met name de ongeveer-GMT-functie vind ik fantastisch. Sterker nog, ik had eigenlijk verwacht dat elk horloge met die wereldbol de GMT tijd zou volgen. Het verbaasde me lichtjes om te horen dat dat niet standaard zo was. Hoe anders wil je een wereldbol implementeren?
.Fiffer
-Tegendraads
.
Ik zou wensen dat ik grotere polsen had, als ik dit huzarenstukje zie. Erg fraai. En mooie review ook.
Enjoy, mystery man.
Excuses aanvaard
@Fate_Amenable_To_Change land van herkomst van de klant boven aan de wereldbol om 12 uur smiddags (stand van wereldbol ten opzichte van de zon)
En omdat het een onafhankelijk mechanisme is wat niet verloopt met het verzetten van de tijd, dus meer een thuisbasis GMT? Of is die bol verzetbaar? In die zin, wat gebeurt er met zomer/wintertijd, als je de zonnetijd wilt volgen?
Wereldbol is een vast mechanisme, deze kan niet onafhankelijk van de tijd verzet worden.
Ik kan ook zo snel niet bedenken hoe je zomer/wintertijd mee zou pakken. Misschien zou het mechanisme van de japanse variabele uurlengte over de seizoenen iets kunnen doen. Misschien een leuke puzzel voor hele lange winteravonden of zo. Ik zie je er voor aan om het een geinig probleem te vinden, and I mean that in the best of ways.
aflopende zaak.
Ik hoop van nietā¦
Zie ook: