NA: de volgende "zielloze Chinees"

Mooi hoor, heel scherpe prijs voor de kwaliteit zo op het zicht.
Ik bleef altijd bij San Martin weg omwille van hun kopieer gedrag maar blijkbaar hebben ze ook mooie ‘eigen’ designs. Geniet van deze mooie Chinees :ok_hand:

1 like

Ziet er goed uit!
Ik ben zelf erg tevreden met mijn 3 weken oude San Martin!

6 likes

Die is idd ook erg de moeite waard!

1 like

Proficiat met deze mooie San Martin ! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst👍🏽
Ben volop aan het genieten van mijn week oude San Martin 62MAS :wink:

1 like

3 likes

Heerlijke band ook toch?

:sunglasses:

3 likes

Jazeker! Datvwas 1 van de belangrijkste redenen om hem te kopen. Prijs is natuurlijk ook leuk, maar veel Seiko’s hebben zo’n slecht band. Ook aftermarket banden hebben dan vaak geen on the fly adjust. Mijn pols verschilt veel in grote door de dag heen, vooral nu in de zomer.

Ik overwoog ook even om de Longines Conquest te kopen. Prachtig exemplaar, maar zo’n butterfly clasp zit voor 30% van de dag goed bij mij. Voor zo’n 40% van de dag is die dan te groot en voor 30% te klein.
Dat is gewoon veel gedoe.

Hoop dat meer merken (vaker) on the fly adjust gaan gebruiken.

2 likes

Leuk horloge. Veel draagplezier.

1 like

Mooi afwisselend afgewerkt. Goed te zien op je tweede foto. Leuk horloge!

1 like

Gewoon een leuk horloge, gefeliciteerd.

1 like

Oh heel nice. Ik had via AliX besteld en vond die btw kosten wel zonde. Veel andere aliX verkopers verzenden het op een andere manier en dan hoef je geen btw te betalen.

Wel jammer dat deze EU verkoper niet veel keus heeft. Ik vind dit GADA model wel vet, maar wil de rode. Deze is op AliX 240 euro ongeveer, maar met btw en douane kosten wordt dat al bijna 300 euro. En dat terwijl deze witte variant dus uit Duitsland te bestellen is voor 200…

1 like

probeer deze eens: 199 euro…