NA: De zoektocht is …

Hoi HF,

We weten allemaal hoe fijn de zoektocht naar een nieuw horloge kan zijn. Dagen, weken en soms wel maanden allerlei juweliers bezoeken en het blauwe gedeelte van het forum drie keer per dag verversen op zoek naar die ene. Van alles passeert de revue en van de potentiële kandidaten verslind je elk stukje informatie wat daarover op het internet te vinden is, een heerlijk tijd.

En dan is het moment daar, je hakt de knoop door en koopt je nieuwe horloge. Inmiddels weet je alle ins & outs van het merk/model en in je NA post op HF strooi je met alle opgedane kennis over je nieuwste aanwinst.

Maar je raadt het al, dit is niet zo’n post.

De afgelopen maanden was ik druk met mijn nieuwe huis en daarmee stond de horloge-hobby even op pauze. Soms kan wat afstand nemen je perspectief veranderen, waar ik namelijk voor de verhuizing nog dacht dat ik naar een kleinere collectie wilde van (give or take) drie stuks, overviel mij nu opeens de behoefte om uit te breiden i.p.v. in te krimpen. Het kan verkeren.

Deze revelatie kwam letterlijk tot mij toen mijn vriendin in Den Haag voor oorbellen aan het shoppen was en laat van Willigen daar nou toevallig net om de hoek zitten. What are the odds. Even oriënteren dan maar.

En daarmee komt dit zoektocht verhaal tot een eind want zie hier het resultaat van “even oriënteren”:

Vraag mij niets over het horloge want ik weet er niets van. Ook niet de moeite genomen dat later nog uit te zoeken. Dit is mijn spontane, f*ck it ik neem ‘m gewoon mee horloge. En ik ben er blij mee.

Nu nog één leeg plekje over in de horloge doos. Die ga ik wat minder spontaan invullen. Ik verheug mij nu al op de zoektocht…

82 likes

Ik vind m echt heel erg mooi.

Mooie NA, dank voor het posten!

1 like

De nieuwe 2021 “poor man’s” verise van de limiteds vorig jaar uitgebracht als reissue van de eerste Seiko chronograaf. Veel plezier er van!

2 likes

Ik vind hem gaaf :+1:t2: gefeliciteerd met je NA!

1 like

Ik zie Seiko, I up vote :+1:

1 like

Mooie aanwinst! :grinning:

1 like

Mooie Seiko zeg. Fijne winkel ook.

1 like

Zodra ik dit tegen mijn vrouw zeg, zie ik de ogen alweer draaien :joy:

Mooi horloge! Enjoy! :+1:

2 likes

Ik begrijp dat je hem meegenomen hebt hij is mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Prachtig hoor! Geniet ervan :+1:

1 like

Dank voor de link, met plezier gelezen!

1 like

Dat is een mooie, gefeliciteerd!

1 like

Mooi! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze verfrissende verworvenheid!!
Mooie foto’s die ons getuige laten zijn van een prachtig horloge!!
Ik wens je er derhalve een blijmoedige tijd mee.
Draag hem in volle gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wow, zeer fraai horloge!:ok_hand:

1 like

Heel fraai horloge, ook weer eens anders als anders :slight_smile: prima aanwinst!

1 like

Deze had ik nog niet gezien. Gewoon weer erg mooi van Seiko. Veel plezier ermee.:+1:t2::sunglasses:

1 like

Heel fraai!

1 like

Dit is de eerste Seiko die ik zie (sorry aan 50% van het forum) waarvan ik het gevoel heb dat ik deze ook graag zou bezitten! Veel draagplezier ermee :slight_smile:

1 like

Lekkere frisse klok. Geniet ervan!

1 like