NA: Doxa Sub 1200T Carrrrrrrribbean!

Erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Ik meen mij nog een bezoek aan de Rikketik te herrineren toen ik Doxa nog helemaal niet kende en ik dacht dat het een of ander vage microbrand was :sweat_smile:
Vond het toen helemaal niks, inmiddels denk ik er wel iets anders over zeg:
Wat een enorm gaaf ding zeg! Heel veel plezier ermee! :+1:

1 like

Schitterend horloge! Geniet ervan

1 like

Erg mooi, heb zitten twijfelen tussen de blauwe en de oranje, helaas heeft blauw toen verloren. Maar ik ben nu toch wel een beetje jaloers, errug mooi!

5 likes

Mooi hoor, veel plezier met deze horloge. Hoe is de band in vergelijking met die van de annyversary sub?

1 like

Ze worden wel grotendeels in Azie gemaakt :joy::joy:

2 likes

Deze is idd erg gaaf. Mooie binnen-en buitenring, uurmarkeringen en stalen band :ok_hand:.

1 like

Mooi hoor!
Die band vind ik persoonlijk niet zo bijzonder maar dat ligt aan mij.
Op rubber of leer vind ik mooier.
Kijk zelf al een tijd naar de Doxa Sharkhunter 300 anniversary maar zou dan mijn Panerai moeten verkopen.
Er even zomaar bij kopen zit er helaas niet in.

4 likes

Blauw vind ik op afstand de mooiste, heel sportief. En die band hoort er gewoon op. Genieten maar!

1 like

Prachtig, veel draagplezier!

Wat ik zo kan vinden is het dezelfde band met individuele schakeltjes. Bij de 300 anniversary gaat ie alleen aan de kast naar 22 mm en dan terug naar 20 mm. Op de 1200T is ie overal 20 mm

1 like

Dat schijnt ja :joy:. Maar de kwaliteit is echt goed (even los van de sluitingā€¦). Ook de schroefpennen zijn deugdelijk. Kan me van mijn omega seamaster herinneren dat die schroefkoppen meteen kapot gedraaid wilden worden (ligt natuurlijk ook aan de tools)

Ik vind de stalen band echt bij het totaalplaatje horen.

Maar een mooie donketblauwe rubberband ter afwisseling is misschien niet gek. Er zit er helaas geen bijā€¦
Mis overigens ook de schroevendraaier tool. De verkoper even een berichtje gedaan.

Das waar, maar dat geldt voor steeds meer Swiss Made merken. Van Tag Heuer, Oris en Alpina is dat al lang publiek geheim naar de lijst van gerenommeerde merken die dit ook doet wordt alleen maar langer.

1 like

Waarom zou wat uit Aziƫ komt niet goed zijn?
Vind ik altijd zoā€™n onzin.

1 like

Geen idee. Is ook niet mijn insteek, was een reactie op de eerdere opmerking.

1 like

Dacht dat ik bor niets vond, maar na een paar maal kijken ga ik het Ć©rg mooi vinden!!!

Nog eens kijken en ik zie een hƩƩl mooie combinatie, geniet ervan (doe ik dus ook op afstand :rofl: ) !!!

1 like

13 likes

Congrats!!
Tijdloos design

1 like

Mooie nieuwe aanwinst hoor!

Je oude is hier bij mij ook erg gelukkig. Nu even op een MN strap.

1 like