NA: Doxa Sub 1200T Carrrrrrrribbean!

Liefhebberts!

Ik had al een fotootje geplaatst in het Incoming topic, maar hij is nu echt binnen en om de pols:

De Doxa Sub 1200T Caribbean.

Net de stickers eraf gehaald en de band op maat gemaakt (even geduldig schroeven…).

WAT EEN TOP KLOK! (Edit: Horloge)

Dat wist ik al…
Ik heb de 1200T nl. 2x (dezelfde) eerder gehad, maar dan de versie met de zwarte wijzerplaat = Sharkhunter. Verkocht omdat ik de voorkeur gaf aan bv de Sea-Dweller, maar toch wat spijt…

Dus nu de versie met de blauwe plaat. Skitterend! Hele bijzondere kleur.

De markeringen op de bezel zijn oranje (dit is niet zo bij eerdere versies van de Caribbean, dan nl. blauw) en geeft nog wat extra kleur. De wijzers en markeringen zijn allen wit (itt een grote oranje minutenwijzer bij bv de Sharkhunter), met een coole blauwe lume.

De grootte en draagbaarheid van de 1200T zijn perfect (voor mij, 18 cm pols), met mooie verhoudingen door de turtle case en de relatief kleine wijzerplaat. De iconische bezel draait zeer strak met luide kliks en het lichtbollende saffier maakt het vintage gevoel helemaal af (feitelijk is dit een moderne versie van de oer Doxa Sub 300).

De beads-of-rice band vouwt perfect om den pols. Dit is de nieuwere versie met echt losse schakeltjes (mijn vorige speelde daarin vals). Zoals ook her en der te lezen op de fora is de sluiting minder fraai (het Jenny fish logo is wat matig scherp gestanst), alhoewel hij goed functioneert.

Al met al superblij met deze Doxa! Maakt zeker een goede kans om nu echt te blijven (3x is scheepsrecht!)

Genoeg tekst, foto’s (van matige kwaliteit, matig licht; er volgen nog wel mooiere):

Fijne avond verder!

100 likes

Top, plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Prachtig!!! Tijdloos design. Geniet ervan.

1 like

Mooi horloge!

1 like

Wauw wat een prachtig horloge! Vond de bracelet ook heel erg gaaf erop staan!
Deze kriebelt ook wel… ik ga me er verder in verdiepen :smile:
Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Mijn beste,

Een sprankelende aanwinst!!
Ziet er imposant uit!!
Ik wens je er dan ook uitdagende tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heerlijk zo’n Doxa. Icoon. Proficiat!

gr, HJR

1 like

Mmmmmm, :thinking:

Heeft toch altijd een bijzondere aantrekkingskracht.
Van harte gefeliciteerd ermee.

Top !!!

1 like

Super aanwinst, geniet er van :slight_smile:

1 like

Erg gaaf! Blijf een zwak houden voor Doxa. Twee keer een 800T gehad.

1 like

Veel plezier er van!

1 like

Cool! :+1:

1 like

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!

1 like

Geweldig horloge, heb de Numa blue edition gehad en soms nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan.

1 like

Tuutterdetuut @bordewolf die is echt mooi.Zij juffrouw mier.
Proficiat met deze vette klok(horloge).

1 like

Iedereen een like voor de reacties
:+1:t2:

Dit weekend eens een fraaie in-vol-daglicht foto maken!

Hele lekkere Doxa! :raised_hands:t4:

1 like

Heel fraai, blijven schitterende horloges. Vind de 1200 de mooiste en de nieuwere band is een grote vooruitgang.

1 like

Agree

And agree!

Mooie aanwinst, vind ik steeds prachtige horloges. Volg doxa ook op instagram, posten steeds mooie actie foto’s :sunglasses:

1 like