NA: Doxa Sub 1200T Carrrrrrrribbean!

Foto?! Ben benieuwd. Helaas net een van de MNs verkocht… had er prima op gepast :thinking:

Mooie stoere klok! Oogt fors :muscle:t2: En ben benieuwd of dat ook zo is? Hoe groot of klein draagt deze?

1 like

Fors valt mee! De kast is 42.7 mm bij 44.6 lug-to-lug. Door de kleinere bezel oogt ie helemaal niet groot. Draagt top!

1 like

Hééél mooi :heart_eyes: Enjoy!!!

Toppertje !!! Blauwe plaat is altijg goed
Zelf onlangs de Divingstar binnen gekregen.

13 likes

Heel mooi!
(ook de divingstar hierboven trouwens!)

Heb je 'm langs de officiële weg - vanuit Zwitserland via de VS - laten komen?

1 like

Dank

Nee via een zwitserse handelaar op Chrono24, maar werd verzonden uit duitsland.

1 like

Normaal vind ik deze type stalen band (‘separate Beads of Rice’ zoals Doxa het zelf noemt) niet zo mooi, maar het staat heel goed bij deze klok.

1 like

Heel mooi.

1 like

U vraagt, wij draaien…

Het bandje is comfortabel, dat wel. Maar ik vind het toch een beetje crocs onder een mooi pak.

4 likes

Dat hoor je mij ook niet zeggen maar ik verwacht ergens toch wel een Zwitserse kast bij de premium prijzen die ze vragen.

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd! :+1:t3:

1 like

Ook cool, ook nog even naar gekeken. Gelukkig kon ik de drang weerstaan.

Ik niet😉

1 like

Eigenlijk, ben jij toch gewoon beter af,… :face_with_raised_eyebrow:

:grinning:

1 like

inderdaad, ik heb gelukkig de drang ook NIET kunnen weerstaan ! :slight_smile:

Supercool!!!

@bordewolf Mag ik zo brutaal zijn om te vragen naar de rekening?
Op de site 1.890 dollar ex BTW en verzenden, waar komt dat op uit als ie bezorgd is?

niet via doxa zelf gekocht maar een Zwitserse handelaar op Chrono24, welke vanuit duitsland verstuurd (dus geen btw)

prijs is 1688 euro, komt 39 euro verzekerde verzending bij (DHL)

3 likes

Grappig. Zit in afwachting van de briefing van Rutte even wat te googelen over de doxa die ik vorige week gekocht heb en zie via via dat die van jou geweest is. Verkocht aan de aardige vent van wie ik 'm nu heb. Net als jij ruim twee jaar geleden ben ik er ook weer erg blij van geworden. Loopt prima maar gaat gezien zijn leeftijd binnenkort wel een servicebeurtje krijgen.

3 likes

Prachtig design die Doxa’s. Vooral fan van de bracelets. Is de orange dial toch niet nog wat iconischer? :thinking: