NA: drie zomerse Seiko’s!

Het is de afgelopen tijd weer flink uit de hand gelopen, met drie horloges binnen een paar dagen binnengekomen. Zomerse kleuren ook nog ‘s. Als het weer dan niet meewerkt, doen we het zelf wel. Of zoiets.

De Knight kwam als eerste dit weekend. Lijkt mooi te lopen, wel wat krassen op het glas, ga ik laten vervangen, en dan waarschijnlijk de wijzers ook meteen.

De BFK, of GVR zoals ie hier ergens ook heel toepasselijk is genoemd, in dit geval met de G van Geel, kwam gisteren aan. Waarschijnlijk een nieuwe capacitor nodig. Vandaag gedragen om te kijken of ie nog een beetje lading wil vasthouden.

De Samurai heb ik net opgehaald, en meteen op een Bonetto Cinturini 324 gezet, ook vandaag binnen, met dank aan @Dunzdeck! Mooie combi, dunkt me.

Even tijd nemen om te genieten van deze nieuwe kleurenpracht.

19 likes

De Samurai is mooi he?!:+1::smiley:

4 likes

Gefeliciteerd! Laat de zomer maar komen.

1 like

Ja joh gelijk 3 stuks!
Van harte!

1 like

Jazekers! Heel lang en geduldig gewacht op de aanschaf ook.

Past ook mooi bij m’n andere twee… :heart_eyes:

Pepsi had ik ook, maar toch verkocht om plaats te maken voor die oranje.

1 like

Tnxs, is ook wel een beetje overdreven, maar buitenkansjes komen niet iedere dag langs, en nu toevallig achter elkaar.

1 like

Precies!

1 like

Vind ze mooi maar om er nou gelijk 3 te nemen :joy::wink:

1 like

En ik was ‘n tijd lang zo goed bezig met minderen ook…! :grin:

Nice! Bonetto natuurlijk rubber banden zijn TOP!

1 like

Mijn beste,

Wat een heerlijk gezicht zo’n zomers trio aan horlogerie!!
Ik wens je er een zwoele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi die oranje knight…gepaste jaloezie :grin: :+1:

1 like

like 2

1 like