NA: Dringend advies gevraagd..... Junghans content.

Er even over denkende, heb ik slechts eenmaal een handopwinder gehad, waarvan ik nou niet direkt kan zeggen dat ik die spinnend van genot, op de rand van het bed (of ergens anders), zat op te winden…

Voor dit horloge echter, zou ik dat bijna weer over hebben Chris, van harte!:ok_hand:

1 like

Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent, met een bakje koffie of zo. Maar uit nieuwsgierigheid, heb je een HFLE besteld? Altijd leuk om zoiets bevestigd dan wel ontkend te krijgen, anders moet je een keer over het Taphuys gaan praten. :+1:

Ook ik denk in beelden, en dit is gewoon raar. :joy: :joy_cat: :joy: :joy_cat: :joy: :joy_cat:

Rrrrrrrrrr, baby. Maar bedankt voor het compliment. :slight_smile:

2 likes

Nou, in dat kader:

Eén muisgrijze rally strap is onderweg. :slight_smile:

3 likes

Was alweer druk vanmorgen, straks krijg ik pas m’n eerste kopje koffie als ik ongeveer 3 kwartier op de stoel bij Sanquin zit om plasma af te staan voor momenteel wat gezondheid betreft minder gelukkige mensen dan ik.

De HFLE heb ik niet besteld, ik heb eerst nog wat andere horloges in gedachte😀.

3 likes

Ik doe altijd mijn huiskamer horloge af als ik koffie ga zetten. Gewoon voor de zekerheid, je weet maar nooit.

Maar leuke NA met een hoop foto’s.
Niet helemaal mijn smaak maar wel een mooi elegant horloge. Prachtig afgewerkt en lekker slank.
Veel plezier er mee!

1 like

Nou, @Alex1972, @drex, @Houthakker en @Mafkees, ik kon zo snel geen grijze cordovan vinden, maar dit dan weer wel. Van een kalf.

U vraagt, wij geven toe te bleek te zijn. :slight_smile:

6 likes

Hmmm ook geen fan van deze combo denk ik. Wat vind je er zelf van?

1 like

Ik zou voor een leer met lichte roodtint kiezen

1 like

Dat bandje staat best goed.
Alleen jammer dat het zo’n ielig klokje is. Als het nou een echte vintage was…maar zo lijkt het gewoon een dameshorloge.
Die wijzers zijn wel heel mooi, en wat mij betreft zouden ze dit model best wel in een iets ‘mannelijker’ maat mogen maken van zo’n 40-42 mm.

Misschien grijze struisvogel?
Door de donkerder pengaten heb je wat kleurvariatie.
Het is een prachtige handopwinder btw. Duitse degelijkheid en zeker niet mainstream, ook prettig.
Formaat ook perfect minder is meer.
Goeie koop kortom. Succes met je strap-quest !

2 likes

Ik vind dit fantastisch. Ook omdat hij zo akelig goed bij m’n motor past. Nu nog een set goggles scoren. :grinning:

Als lompe bebaarde boer ben ik al meer dan mannelijk genoeg en houd ik voet bij stuk dat 37,7 plenty is. :grinning:

Ik ben niet van de struisvogel, maar in dit geval kon je wel eens gelijk hebben. Hmmmm.

2 likes

Ik had deze NA even gemist blijkbaar…:roll_eyes:

Prachtig model deze Junghans. Ik vind de wijzerplaat zeer bijzonder. :ok_hand: Mooie nieuwe aanwinst Chris :+1:

@HanDavinci Wrong Mister! :sunglasses:

1 like

Stuk beter man. Enjoy.

Beter, maar ik ben nog niet overtuigd.
Ik heb ook geen idee wat nu de perfecte combinatie zou zijn.
Lastig.

Als ik kijk naar mijn rode keuken met donkergrijze achtergrond zou de tip van Elmar2B wel eens optie kunnen zijn. :thinking:
Succes!

1 like

De foto’s helpen ook niet echt,… het is nu een grijze massa.
Maak er eens een paar met wat kleur op de achtergrond. Leg het horloge bijvoorbeeld in een bak met groente of iets dergelijks en met wat zonlicht.

2 likes

Gewoon grijs haaienleer. Gewoon. Omdat jij dat kan rocken.

Haha, of in een schaaltje friet. @ThaPapper style.

3 likes

Moet lukken toch? :rofl:

Zonder grappen, wat een sjiek ding man. Supergedistingeerd. Een echte vent heeft geen dikke klok* nodig.

*Ja, klok.

1 like

Bijvoorbeeld.

9 likes

Hahaha, heerlijk! Zoals een two-tone Rolex bedoeld is: tussen het campingvoedsel. :wink:

image

3 likes

Probeer die burgundy red rally nou maar, trust me :wink:

1 like