Yildriz, toch? Op je Grand Cocktail? Of heb je het nu niet over @anon50762135EV?
Ik vond het destijds een cool element aan de van @Windhund over genomen SDGM003.
Laat je niet ontmoedigen, dat gezeik over die knoflook-saus is gewoon de kift.
Yildriz, toch? Op je Grand Cocktail? Of heb je het nu niet over @anon50762135EV?
Ik vond het destijds een cool element aan de van @Windhund over genomen SDGM003.
Laat je niet ontmoedigen, dat gezeik over die knoflook-saus is gewoon de kift.
Haha, dat is inderdaad de vlegel die ik in het bijzonder bedoelde
Dat riep ie tegen mij ook. @Dorfmeister, stuurt de goede man jou ook foto’s van sausflessen? Het is een haatobjectje voor 'm.
Gaaf man! Van harte!
Mooie keuze!
Hoe zit het met de lume, bijv. hebben de cijfers lume?
Misschien even een pic.
Tien punten voor de wijzers, zijn heel mooi op lengte!
Zo zie ik het graag
Ik vraag me ook af waarom veel merken nu net die laatste
paar millimeters laten liggen.
Dat kost toch geen knoop meer zou je zeggen
En ja, een grijze Cordo is zeker een goed idee.
Of misschien een grijze suède rally met kleine gaatjes?
Tis een driver he?
Lekker man! Eens weg van de doorsnee die je hier normaal ziet
Veel plezier mee!
Verdraaid mooi horloge, veel plezier ermee
Lekker je eigen ding blijven doen. Anders is het hier echt alleen nog Speedmasters en stalen Rolex. Proficiat!
Nice!
Dank je, dat dacht ik ook. Junghans’ keuze met betrekking tot lume was ook zeker een reden om hem cool te vinden. Een echte driver, zoals je zegt.
Apart model inderdaad.
Weleens gekeken naar DuFa? Ook Duits en aardige modellen in het assortiment zoals Van der Rohe, Albers of Hannes.
Gefeliciteerd met je aanwinst. Blijf een leuk merk, veel draagplezier!
Heel erg mooi!
I like . Klassiek ogend met een moderne twist
Nee, en gegeven deze uitgave ga ik heel erg negeren dat die best een leuke regulateur hebben voor weinig geld. Bedankt voor die tip, dat was interessant om te zien.
Ik heb het nog eens tegen m’n partner aangehouden en zij zegt dat ik minder bandkleurig vlees moet krijgen.
Nu nog deze ouwe roadster er bij
Daarom zou een bandje in de kleur van het interieur een soort burgundy rood ook goed
bij dit horloge passen
Mooi horloge zeg! Juist die meerkleurige wijzerplaat doet het hem.
Van harte gefeliciteerd Chris met dit zeer mooie chique horloge! Die 30 meter wr is helemaal geen punt; je hebt andere horloges die daar overheen gaan, dus niet meer aan denken.
Ik ben ook een liefhebber van Junghans en had deze ook bijna gekocht een aantal maanden terug. Mijn oog is inmiddels gevallen op de Junghans Meister Kalender, waarvoor ik nu aan het sparen ben.
Geniet van deze prachtige Master Driver; het is echt een beauty!
Voor zover ik weet, heb ik op dit forum geen last van grensoverschrijdend gedrag.
Anderzijds moet wel gezegd worden dat ik rekbare grenzen heb