NA: Dringend advies gevraagd..... Junghans content.

Fair point, maar wil je 'm dan slechts drie weken per jaar op vakantie dragen? Zo’n bandje gaat simpelweg niet met zo’n bleke huid…(die ikzelf ook heb en ik zou 'm zelf derhalve niet omdoen)

1 like

Ook prachtig. En meer in lijn met @HanDavinci’s voorstel… Die wilde me aan de Max Bill chronoscope. Junghans maakt veel leuke dingen en hun producten lopen, ondanks de zeer herkenbare huisstijl best nog wel uiteen.

Ik zie het NA topic gaarne tegemoet, want in mijn beleving wordt Junghans hier op het forum te weinig genoemd.

Kijk, dat schept een band. :slight_smile:

Sja… Dat moet ik juist niet willen, want op vakantie kan ik na een Gin & Tonic nog wel eens de baai in springen of zo, en dat moet nou juist niet met dit ding. Ik denk dat zij bedoelt dat ik het hele jaar door wat meer in de zon moet komen en minder een bleekscheet moet zijn.

Of ze probeert het horloge haar kistje in te lullen. Dat kan ook. :slight_smile:

2 likes

Heel mooi horloge. Met name de wijzerplaat en wijzers dan.
Jammer dat hij een beetje aan de kleine kant is. Had gewoon zo’n 42 mm moeten wezen.

1 like

Lijkt wel of ze je weg wil hebben uit Nederland! :joy:

1 like

picardbrows

Zo had ik het nog niet bekeken. Hm. Het kan kloppen. :+1: Ik zal het eens vragen.

nee_he_startrektng

Zodat ik er mee met Voyager kon communiceren? Niet op mijn pols, dankuwel. Maar ik heb dan ook ranke meisjespolsjes.

tenor

:slight_smile:

3 likes

Had je beter mijn Lord Marvel kunnen kopen een paar weken geleden. Ik dacht dat de horloge pot leeg was in huize Fat C. :joy:

Geintje man. Mooi klokje.

1 like

Mooi, ikzelf ben momenteel gecharmeerd van de Max Bill handwinder. Nu alleen nog een moment afwachten om de aanschaf te rechtvaardigen.

1 like

Nou, ik vind goed! Dat is wel je mooiste Duitser (veruit :speak_no_evil:) Ben wel benieuwd hoe lang de Sicralan goed blijft bij jou.

Ik ben ook erg op goede wijzerlengte gebrand en dat is met de meesterrijder dik in orde inderdaad.
Gefeliciteerd er mee!

1 like

Daar heb je een soort van puntje. Maar ik heb al, eh. even tellen… 3xSARB, 1xLordMatic, SKX, GSQ, 2x Quartz chrono… 8 Seiko’s. En ik sluit in een toekomst de GS GMT quartz (blauw/rood) niet uit. Dus da’s een beetje, eh, genoeg.

Een Junghans daarentegen… Zeg nou zelf… Ik heb echt niks wat hier op lijkt.

Het helpt ook dat ik begin van de week een onverwachte bonus van 980 ballen kreeg en Zondag concludeerde dat ik nog 300 ballen onkosten vergoed krijg.

Dat is voor mij ook een puntje van aandacht. Of eigenlijk gewoon een zorg. :blush:

Haha ik vermoedde al zoiets. Van die bonus. Lekker man. :+1:t3:. Benieuwd of het een blijvertje is die jonge Hans. :upside_down_face:

1 like

Ik heb ‘m gepast. Is heeeel fraai :+1:t3:En bovendien de mooiste kleurstelling van deze serie… tof bandje ook!

1 like

Dank voor het delen! Was erg leuk om te lezen :+1:t2:
Ik vind het ook een erg mooi horloge en heel gaaf dat uurwerk wat er te zien is :ok_hand:t2:

1 like

Dat dus bij dit leuke mooie horloge! :+1:

2 likes

De meister kalender modellen staan in de uitverkoop bij seriouswatches.

Gefeliciteerd met deze absoluut fraaie aanwinst.
Ben benieuwd hoe die staat op een andere band.
Tevens een :+1: voor de foto’s.

1 like

Ik vind hem echt leuk. En ook optisch en technisch een mooie aanvulling op de collectie. Gefeliciteerd!

Prachtige foto’s ook en een mooi NA topic.

1 like

Nice. Ik vind ‘m mooi! En lekker plat ook, hoewel ik dat persoonlijk nooit echt een criterium vind.

1 like

Dat is bij mij juist altijd een van de belangrijkste criteria. :upside_down_face:

2 likes

Mweh. Je moet ervan houden denk ik. Sorry Fate…
Niet mijn kopje thee.

Lichte huidskleur band op je albino huid begint het al mee. Wellicht dat een donker bandje mooier staat.

1 like

Fraaie vintage stijl; heel veel plezier met deze aanwinst. :ok_hand:

1 like