NA: dus toch een Seiko uit HK

Omdat ik in mijn eigen topic niet meer kan posten wilde ik dit met jullie delen:

Ik liep per toeval langs een Seiko-AD met 25% korting op het gehele assortiment… de SRPC25 kon ik niet laten liggen! Mijn wederhelft vond dat ik een New Cocktail Time moest kopen (scheelde niet zoveel op leer) maar ik wacht wel tot de oude weer eens langskomt op het blauwe gedeelte :sweat_smile:

Groeten uit Azië!

23 likes

:joy:

Ik stel voor dat we alle racistische en kortzichtige opvattingen hier weghouden. Hooguit een keer een dikke bips posten.

Haha gaaf ding man, zijn de randen links en rechts op de dial nu echt zwart?

Veel plezier ermee!

1 like

Leuk! Blauwe sunburst is altijd plus 1 :+1:

Gaaf ding ! Zeg eens eerlijk , heb je ons uitgelachen met een sappige hakao achter de kiezen ?

2 likes

Heel gaaf!!

En die NCT…mijn vriendin denkt er net zo over :wink:

In het geheel niet! Met afgrijzen zag ik hoe de discussie verliep, terwijl de Bhagavad Gita door mijn hoofd spookte zoals verteld door Oppenheimer:

“…I am become death, destroyer of worlds…”

daarnaast weet ik ook niet wat hakao is :joy_cat:Bapao ken ik wel…

balen,…als je echtgenote zegt een horloge te mogen kopen, er gewoon bij doen…gemiste kans :stuck_out_tongue:

mooie aanwinst ! veelplezier ermee.

1 like

Oei… die moet je zeker proberen in t dimsum mekka daar

In ieder geval Enjoy de aanwinst en de trip… gave stad

1 like

Mijn beste,

Ziet er sprankelend uit!!
Veel draag-plezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Seiko. Zei ik toch…:slight_smile:

5 likes

Tim Ho Wan FTW!

1 like

Ahhh, ja dat heb ik wel gegeten… ik ben op bezoek hier, mijn gastheren bestellen alles :slight_smile:

Vandaag geroosterde gans gegeten in een druk restaurant met krukjes, asociale bediening en één stoffig hurktoilet. Het had een Michelinster zo bleek!

2 likes

Dat zijn de beste. Echt romantisch aangelegd zijn ze daar niet :joy:

Ook overal daar is mijn ervaring. Zelfs in winkels en op straat.
Maar toch vind ik t een super stad. Ben er ook naar Disney geweest. Gewoon tè grappig hoe Chinezen Amerikanen na doen… (niet beledigend bedoeld hè :wink:)

Geniet ervan… en van dat mega horlogegeweld daar. Wat een overvloed aan horloge winkels :heart_eyes:

1 like

Nu je het zegt! :open_mouth:
Mind = blown, het is erg subtiel.

1 like

Prachtige blauwe glans. Moet wel wennen op dit retro model, maar die gloed vind ik wel gaaf.

1 like