Nu een wat minder lang betoog dan mijn laatste NA waarbij ik mijn twijfels uitsprak of er ooit een verlangen zou komen voor een ander horloge.
Hier het betreffende draadje voor de geïnteresseerde: Groot probleem. Betekent deze NA het einde van mijn HF carrière? Long read, pic heavy
Nu, ruim een jaar verder, weet ik dat het verlangen onstilbaar is. Niet ter vervanging van de ‘grail’. Maar simpelweg: ‘one cannot own enough watches’.
Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast over Swatch en Omega en de MoonSwatch.
Ik vergelijk het met een nieuwe BMW: meestal vind ik die lelijk, afbreuk doen aan het merk en ‘hoe durven ze’. En dan, een paar jaar later begin ik het ontwerp enorm te waarderen en zelfs mooi te vinden. De E60 is het mooiste voorbeeld, maar dat terzijde.
De MoonSwatch dus.
Welke kleur dan? Ik vond naast een Moonwatch een Earthwatch wel geestig. ‘Love you to the moon and back’ ofzo.
Hoe dan ook, het moest de Mission on Earth worden.
Schaarste alom. Aanbod op Marktplaats matig en overpriced (en mateloos irritant vervuild door Catawiki). Maar toch een verkoper ontmoet. Vol wantrouwen een bel afspraak en alles leek te kloppen.
Op hoop van zegen dan maar de schappelijke vraagprijs betaald en afwachten.
Vandaag, keurig op het afgesproken moment, keurig verpakt en voorzien van leuk persoonlijk briefje een prachtige MoonSwatch ontvangen.
#blijmee
Hier naast zn geestelijk vader.