NA: Ebel Le Modulor

Exact! Dat lijkt me de juiste aanpak.

1 like

Wel lekker hoor, die jaren 80/90 vibes!

1 like

Een prachtige aanwinst in een mooie uitvoering!

Veel draagplezier, dat moet lukken met zulke fijne afmetingen (m.n. de geringe hoogte)!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze Ebel ,toch ookwel een klasse horloge :ok_hand: je gaat er wat "vlieguurtjes " mee maken …lekker ervaringen mee opdoen alvorens te besluiten om …we horen en zien graag ,wat het gaat worden …veel plezier ! :+1:

1 like

Geweldig! Mooi horloge. Ik hou van Ebel, zeker uit deze periode. Geweldige foto’s ook.

1 like

Prachtig horloge :+1:. Gefeliciteerd!!!

1 like

Heerlijk jou enthousiasme. Make Ebel great again :muscle:t3: Gefeliciteerd met je verrassende NA

1 like

Heel gaaf, geniet er van in gezondheid kerel :+1:t2:

1 like

Was ik zowaar nog een fotootje vergeten!

Daar ben ik zowel op verwekt als opgegroeid, dus ik ga daar ook erg lekker op.

5 likes

Mooie en aparte aanwinst! Gefeliciteerd. Ik vind hem er goed uitzien, waarom zou je hem opnieuw op laten maken?

1 like

Voor die tijd flipperen met een flinke afschrijving. Tot die tijd veel plezier met deze mooie Ebel :+1:

1 like

Erg mooi horloge inderdaad en leuk een stukje geschiedenis te lezen. Gefeliciteerd!

1 like

Staat heel goed, al had ik gehoopt dat je pols wat kleiner was. Misschien maar goed ook, anders zou ik nog op gekke ideeen kunnen komen.

1 like

Op een kleinere pols staat 'ie vast ook heel goed. Ik heb trouwens gehoord dat er nog eentje te koop is bij een gerespecteerd forumlid. Dus doe eens gek zou ik zeggen :face_with_peeking_eye:

1 like

Haha nee, er moeten eerst nog wat verbouwingswerkzaamheden afgerond worden :dollar:. Maar wie weet over een tijdje, die onrust is er toch altijd, hetzij met vlagen. Dus er gaat altijd wel iets uit of komt erbij.

1 like

Fantastisch @SwissToni en wat een mooie foto’s ook al. Nog meer reden om af en toe het Ebel Only topic door te nemen

1 like

Wat een bijzonder mooi horloge, Koen! Ik denk dat Ebel weer (bijna) helemaal terug is aan het premium horloge firmament, top! Draag 'm met trots!

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Veel draagplezier gewenst met deze topper, een Ebel fan.

1 like

Gefeliciteerd

1 like