NA: Ebel Le Modulor

Gefeliciteerd, erg mooi, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je Ebel en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Nu had ik eigenlijk nooit iets met Ebel, zit ik hier door jou NA heen te scrollen voel ik ineens toch iets van een klik :smiley:.
Dus gewoon eens bij een AD binnenstappen en kijken/voelen om de pols. :ok_hand:

3 likes

Erg bijzonder! (In positieve zin!) veel plezier er van.

2 likes

Geniet van die mooie chrono, zichtbodems zorgen voor veel plezier op zo’n stukken.

Hoe dik/dun is hij eigenlijk?

1 like

Gefeliciteerd. En leuk, enthousiast verhaal.

1 like

Wat leuk om zo veel positieve reacties te lezen. Dank jullie wel :raised_hands:t2:

Leuk om te lezen Ferry! Ik heb ook wat door het huidige assortiment heen zitten neuzen, daar zitten ook echt leuke dingen bij. Maar de chrono’s halen het wat mij betreft niet bij het oude spul.

:smile:

1 like

Ja prachtig!
Van harte :partying_face:
Vind de Sport Chrono en de 1911 ook helemaal dik :smirk: Miami vice baby!!

1 like

Teveel prentjes gekeken.

1 like

Prachtig gefeliciteerd :grinning:

1 like

Eens, en volgens mij zijn mechanische uurwerken dun bezaaid vandaag de dag bij Ebel.

Wel fraaie modellen nog steeds.

1 like

Mooi uurwerk! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Je hebt 'm! Geweldig! Gefeliciteerd, man!

1 like

Dat ziet er tof uit!

1 like

Heb me de laatste weken een beetje in Ebel, met name de 80s en 90s modellen, verdiept. Gisteren liep ik langs de plaatselijke juwelier waar de nodige nieuwe Ebels in de vitrine lagen. Ik moet bekennen dat de twotone damesmodellen met de wave band er toch erg chique uit zien. Moest mezelf inhouden naar binnen te gaan en verder te kijken (voor mijn vrouw dan weliswaar). De herenmodellen van nu vind ik idd minder geslaagd dan het young vintage spul.

2 likes

Prachtig!

1 like

Hier haal ik an sich mijn neus niet voor op maar ik vind het een stevige prijs en helaas te groot, 40 mm vind ik wel het maximum tegenwoordig.

2 likes

Zou Ebel dan de volgende HF trend worden? Zenith en Cartier zijn weer wat minder populair geworden.

1 like

Ze zijn ook wel een stuk hoekiger van vorm. Niet dat organische van vroeger.

Haha, ja, ik ga dit helemaal hypen!

4 likes

Lekker gaan genieten. Veel veldwerk gedaan, je weet dat je zon beetje de mooiste uitvoering hebt. En op de fotos knalt ie als een jonge nieuwkomer.
Enjoy

1 like