NA Echte liefde slijt niet..

Hoe mooi is het dat deze prachtige klok je de positieve energie geeft die je destijds hebt moeten missen. Van genieten, koesteren en nooit meer wegdoen.

1 like

Wat een top verhaal. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en hoe mooi is het dat je na al die jaren nu in staat bent om jouw droomhorloge te kopen! Youre time is now :facepunch:

1 like

Goed verhaal! Ik denk dat deze niet weer weggaat!

Geniet ervan!

1 like

Held, super veel draagplezier!

1 like

Heel mooi om te lezen dit. Deels ook heel herkenbaar. Dit is er in ieder geval 1 die je nooit meer weg moet doen.

1 like

Heel veel sterkte voor de toekomst.

1 like

Vergelijkbaar verhaal hier, toen ik een 12 a 13 jaar herstellende was van een operatie.

Een kameraad met een gemakshop kwam langs met enkele autobladen waaronder Carros.

Daar kwam ik de MeisterSinger Unomatik tegen en was meteen helemaal weg van dat horloge. Maar nog nooit zo’n duur horloge gehad en veel gezocht of ie ergens in de opruiming kwam. En idd bij een juwelier in Spijkenisse werd hij op een gegeven moment voor een €500 minder aangeboden.

Aangezien ik ook nog een presentje zocht voor mijn 50e verjaardag meteen toegeslagen.

Met de aanschaf van de Unomatik is ook meteen de gekte begonnen en vele horloges volgden.

Veel plezier met je prachtige aanwinst!

1 like

:+1::+1::+1:

Heel tof dat je deze alsnog hebt weten te scoren.
Dat je er nog lange tijd van mag genieten! :+1:

1 like

Klinkt bekend…

Precies. Veel plezier met je aankoop en dank voor het mooie verhaal er omheen Geniet ervan!

1 like

Het horloge is ook eigenlijk te zwaar voor een natobandje maar ik vind het leuk om beide bandjes uit de advertentie te hebben.

Voor het stalen bandje van deze Pontos S geld hetzelfde, het geheel is dan te zwaar om comfortabel te kunnen dragen en wordt dan ook te massief voor mijn pols.

1 like

Soms heb je een duwtje in de rug nodig. Niks mis mee als je die zelf geeft. Prachtig en geniet ervan!

1 like

Proficiat, mooi horloge. Het wachten zeker waaard!!:watch::+1:

1 like

Mooi verhaal, mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Strakke horloge.

Your time is now doet me denken aan…

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Mooi verhaal en hij is je gegund, geniet er maximaal van :ok_hand:t2:

1 like

Hoe mooi is dat? Your time is now!

image

1 like

Prachtige aanwinst !
Maurice Lacroix heeft prachtige horloges !

1 like

Originele uurwijzer! Ik vind het mooi.
Zit zeker ook een ETA-7750 in?
Een van mn favoriete uurwerken.

1 like