NA Echte liefde slijt niet..

Een schitterend mooi horloge! :hugs: :pray:
Eindelijk na al die jaren genieten!

1 like

Mooi en roerend verhaal! En natuurlijk ook een mooi horloge! Geniet er van en leuk dat je ‘hero’ je doet schitteren! De trots springt bijna van de pagina af!

1 like

Prachtige aanloop en top aanwinst! Ik vind m gaaf. Geniet er lekker van

1 like

Prachtige aanwinst en gelukkig komt na regen zonneschijn al is het wel erg veel regen momenteel :kissing:
Maar je hebt alles weer op de rit top en een erg mooi merk en horloge.
Geniet er van :+1:

1 like

Gaaf om deze weer te zien, zeker met jouw verhaal erbij!

Kan me nog goed herinneren hoe gaaf ik deze vond toen 'ie uitkwam. Zelf ook vaak en lang verlekkerd naar zitten kijken. Hij was er ook nog in rode en oranje kleurstelling als ik me goed herinner.

1 like

Klopt ja, Maurice Lacroix noemt het de ML112 maar het is inderdaad een ETA/Valjoux 7750

Prachtig horloge en dito verhaal. Hoe mooi dat je uit een afevertentie en tekst de kracht vindt om er voor te gaan om je leven een andere draai te geven! :four_leaf_clover:

1 like

Inderdaad, daar kreeg je dan ook het zwart rode natobandje bij

Na een facelift zijn er onder de naam Pontos S extreme ook nog andere kleurvarianten uitgebracht.

1 like

Mooi verhaal met een mooi horloge!!!

1 like

Mooi! Geluk zit vaak in de kleine dingen…… en een mooie klok!

1 like

Gefeliciteerd!!

Soms moet je getriggerd worden met de juiste dingen

1 like

Fijn dat dit mooie horloge uiteindelijk toch bij je beland is! Heel veel draag plezier!

1 like

Nee totaal niet, ik heb in mijn leven ook al wat waters doorzwommen en ik heb ook heel hard wat je hier beschtijft.
Ik kan ook echt enorm veel gevoel of beleving halen uit een zin, een woord of een quote of iets dergelijks.
Iets wat je pakt, laat nadenken of je een gevoel geeft.
En je hebt dit inderdaad soms op heel toevallige momenten waar de zin en het moment je leven zo goed samen passen dat je denkt:is dit wel toeval?
Prachtig horloge en een prachtig merk, ik word er ook naartoe getrokken.
Geniet ervan en echt een pracht exemplaar​:+1::ok_hand:

1 like

Mooi horloge. En zeker met dit verhaal. Fijn dat je erbovenop bent gekomen en nu dit horloge als getuige en beloning hebt. Geniet ervan. Veel draagplezier

1 like

Wat een mooi geschreven verhaal en wat een knappe klok! Gefeliciteerd!

1 like