NA: een "andere" Speedy

Serieus? Wil je met me delen waar? :slight_smile:

Siedo je collectie is compleet :wink:.

Maar als je het echt wilt weten? Ze staan bij GK Watches in Schiedam. Als je gaat neem dan die van €1390,- scheelt mij weer een meier :joy:.

1 like

Maar kan altijd completer! Misschien Tag er uit en Speedy er in. Dat ging even door mijn gedachten. :wink:

Quote uit ander topic;

Succes ermee. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toffe klok! Wel een Speedy maar toch echt anders :+1:

1 like

Oooh maar dat is goed om te weten. Woon in Rotterdam dus als ik er èèn zou kopen eerst ff bellen en een afspraak maken. Als hij hem dan niet heeft liggen ben ik er gelijk klaar mee natuurlijk. Hij heeft doorgaans lovende kritieken al zegt dat natuurlijk niet alles. Geeft op zijn site wel aan wat de verwachte lever tijd is. Sommige zijn pas na 2 of meerdere weken leverbaar. De Speedy’s binnen 2 dagen. Die zitten dan waarschijnlijk in een kluis of zo.

Completer…is dat zoiets als zwangerder?

Nee, dat is wat anders. Dat is doorgaans bij tweelingen het geval.

1 like

Een hele mooie en bijzondere aanschaf en nee geen overkill met de wart-rode band. Ben heel benieuwd naar die combi.

1 like

Gefeliciteerd, een erg leuke uitvoering van de Speedmaster heb je bemachtigd. Ik zou zelf niet kiezen voor een band met rode accenten. Ik denk dat de wijzerplaat meer zingt met een effen donkere band. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met deze aparte Speedy .:thumbsup:

1 like

Nog nooit gezien deze uitvoering. Gefeliciteerd!

1 like