NA: Een Canadese eenhoorn, de Seaforth III

En weer mooi om te zien hoe ze zwarte indices en wijzers laten passen bij een oranje-zwarte datum schijf. Ook oranje is cool, al blijft m’n favoriet ooit de baby blauwe.

1 like

Toffe aanwinst!

1 like

Heel mooi (en fotogeniek) horloge :+1: Sympatiek merk met een eigen gezicht

2 likes

Mooie NA. Ik heb dezelfde een tijd gehad, maar uiteindelijk verkocht voor de Fairwind. Beide erg mooie horloges, maar de Seaforth heeft geen stalen band.

1 like

Dat hebben veruit de meeste van m’n horloges ook niet, dus dat komt goed uit. Maarreh,

Pic or it didn’t happen. En draagt die niet wat langer dan de Seaforth, eerlijk gezegd? Ik heb maar meisjespolsjes van 17,5cm, dus ik vond die 47mm l2l wel mooi.

Mooi hoor die Seaforth, gefeliciteerd ermee! Ik heb een Universa van Halios en ben nog steeds onder de indruk van de kwaliteit. Als einde van het jaar de Seaforth IV beschikbaar komt, lig ik waarschijnlijk in m’n slaapzak voor m’n toetsenbord om er eentje met een funky kleurtje te bestellen. :cowboy_hat_face:


(pic, because it happened)

4 likes

Even kijken of ik de kleur te pakken heb.

8 likes

Dat is geen golfclubje. Dat zijn twee heren die te lui zijn om te wandelen, te fors om het niet te doen, en er maar een excuus bij hebben gezocht.





Tja. Wat moet ik er van vinden? :wink:

Veel plezier er mee, Ferry.

4 likes

Over m’n lijk. Op de dag dat ik zo’n karretje nodig heb, zo heb ik m’n vrouw verteld, mag ze me met een kussen smoren in bed, want dan hoeft het voor mij allemaal niet meer. Dan doet mien leuter het waarschijnlijk ook niet meer, namelijk. :slight_smile:

Luie donders klopt aan mijn kant wel, maar er zijn grenzen.

3 likes

Ik heb er 2 met nog een Universa onderweg. Mijn pols is 16,5-17,0. Qua formaat vind ik ze perfect. Die lug to lug zie je niet terug met hoe de lugs aflopen.

5 likes

Toffe aanwinst :+1:

1 like

Lijkt me wel: wat mooie kleur. Echt een vet ding! :ok_hand:

Hij lijkt ook meer met het licht te spelen dan op je eerste foto’s te zien was. Gefeliciteerd met deze spontane aanschaf. :smile: Goed gedaan! :+1:

1 like

Heel cool! :sunglasses:

4 likes

Kijk 's aan, wat we hier hebben! Een prettig weglezend stukje controverseloos HF-vertier met assorti plaatjes!
Dat was effe geleden :wolf:

En het gaat nog over een mooi horloge ook. Helaas voor 93% gemaakt van unobtainium.

Enjoy!.

1 like

Yup, het is zelfs in de verste verte geen hommage, en Halios, ook al is het een micro-brand, geniet een zeker respect in de verzamelaarswereld.

Maak er maar 98% van. Ik zie ze alleen voor veel, veel te veel doekoe op de baai staan. Dat is een verbeterpuntje voor Halios. Zo zouden ze de specs van de SFIII ook kunnen laten staan, op de website. :slight_smile:

3 likes

En ik baal er soms van dat ik die heb verkocht. Wat een gaaf ding is dat.

Tof @Fate_Amenable_To_Change, dit is echt een heel gaaf horloge. Veel plezier ermee.

5 likes

Hele coole aanwinst! :+1:

Goeie lugs ook idd! :+1:

En komt die Serica duikert nog een keer jouw kant op?

Ben ik ook benieuwd naar namelijk. :hugs:

1 like

Iedereen heeft het steeds maar over dat ding. Serica zelf was niet blij met de bezels die ze hadden gekregen, dus ze hebben hun klanten gemaild dat ze liever een vertraging oplopen dan iets onder hun standaard te verschepen.

Hun redenatie is dat als ze er al dik drie jaar in hebben zitten, een maand of twee extra de pies ook niet lauw maakt.

Ik ben zo benieuwd.

3 likes

Schitterend horloge en heerlijk verwoord ! :+1:

Ik zou haast zeggen, dat het geen blijvertje moet zijn om uit te kijken naar je volgende “escapade” met bijbehorend tekstueel begeleiden. :grinning:

1 like

Watch this space. In Mei van dit jaar heb ik een Serica gekocht die toch echt ooit moet gaan landen. Dus er komt nog zeker één topic aan.

En dan die Ginza limted Alpinist in Oktober. Hmmmmmm.

1 like