NA: Een Canadese eenhoorn, de Seaforth III

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Mooi!
En toch mis ik de muziek :wink:

1 like

Prachtig horloge en die band staat hem top :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Fraai!

Skin duiker :heavy_check_mark:
Dichte kastdeksel :heavy_check_mark:
Gebold glaasje :heavy_check_mark:
Kleur wijzerplaat :heavy_check_mark: :heavy_check_mark:
Uitvoering datumveld :heavy_check_mark:
Stalen bezel :heavy_check_mark:

Alleen de keuze voor een โ€œGMTโ€ indeling vind ik minder voor op een duiker. Maar deze vinkt wel lekker af zeg maar.

1 like

Behalve het logo wat mij betreft.
In dit geval gelukkig enkel op de kroon.
Doet me altijd aan een hardstyle festival ofzo denken :man_shrugging:t2:

Mooi horloge, geniet er van!

1 like

Volgende topic ben je koopman. :slight_smile: Maar dit was ad hoc en ik had weinig tijd. :pray:

Ik had 'm nagelnieuw liggen, hij wachtte alleen nog op een horloge. Maar dank je!

Daar ben ik het ook mee eens. Als ik dit nieuw had gekocht had ik de duiker-ring gekozen. Zeker ook omdat de bezel unidirectional is. Als ze dan een GMT bezel monteren, maak 'm dan ook tweezijdig draaibaar. :slight_smile: Dat doet Baltic dan weer beter. :slight_smile:

Ook eens. Sterker nog, gewoon een ongesigneerde kroon was ook dikke prima geweest.

3 likes

Even @lasteraar zijn dremel erover.

1 like

Ah, ik wist niet dat dat destijds een optie was. Naja je kunt niet alles hebben, hij draagt er waarschijnlijk niet minder om :wink:

1 like

Mooie aanwinst hoor, inderdaad ook heel jammer dat strikte limited beleid. Bij sommige merken mogen ze dat wel vaker toepassen maar in dit geval is dat echt heel jammer. Veel plezier ermee๐Ÿ‘๐Ÿป

1 like

Gefeliciteerd hoor, heel mooi horloge. Je schrijft inhoudelijke goede en prettig leesbare stukken.

Zie dat Halios veel aandacht en energie is gestopt om de kroon tot een juweeltje te maken.

[memo to myself: check vanavond kroontjes van al mijn horloges]

2 likes

Die heb ik ook nog wel liggen, maar ik respecteer de visie van de maker. :slight_smile:

Ja, zelfs bij de huidige fairwind kun je kiezen uit twee wijzerplaat-kleuren, maar heeft hij een saffieren 12-uurs bezel, een saffieren duikbezel en een metalen duikbezel in de aanbieding. Dat kies je wanneer je de bestelling of pre-order plaatst.

Nu we dit zo zeggen, ik vraag me af of er nog bezels bij hem op kantoor liggen voor de Seaforth III. Die waren er ook met saffier destijds, als ik me dat goed herinner. En in staal met duikers-markeringen:

Foto van de Baai. Je kon ook no-dates kiezen.

Absoluut niet. :+1:

Dank jullie wel!

4 likes

:drooling_face:

2 likes

Heel vet man! Ga er van uit dat je het ook prachtig omschreven hebt, ook daar complimenten voor!

5 likes

:joy::joy::joy: ja hallo, zoveel moeite steken om een goed stukje te schrijven en dan skip je dat gewoon.

2 likes

Lullo. Ik moest lachen.

1 like

Lekker weglezend met mooie plaatjes over een mooie aanwinst! Die GMT bezel is aardig gevonden. Kom hem graag binnenkort eens bekijken.

1 like

O.k. dankje.
Goed dat ze dat ding niet gewoon in de verkoop gooien iig. :+1:

1 like

Ik vind hem fraai. Mooie beschrijving van de details en toch, voor jouw doen, een lekker kort verhaal. Enjoy!

1 like

Mooie beschrijving! Ik kan Halios echter niet laten ontstijgen boven andere microbrands in mijn hoofd. En laat ik nu net de Microbrand fase ontsnapt zijnโ€ฆ:wink:

1 like

Zeker weten. Ik heb er een op mijn Halios Seaforth.

1 like

Hee, ik zeg ook niet dat je er eentje moet gaan kopen, toch? :thinking::grin::grin: Maar ik kan hem wel aanbevelen.

De reden dat ik hier moeite in steek is wel grotendeels om mensen van informatie en fatsoenlijke fotoโ€™s te voorzien, want propere reviews zijn schaars.

6 likes