NA - Een doel bereikt

Leuk verhaal! Veel draag plezier!

1 like

Gefeliciteerd! Geniet er van.

1 like

Niet heel bijzonder? Het is een van de mooiste horloges van het moment, man! Gefeliciteerd. :slight_smile:

2 likes

toch altijd leuk, zulke verhalen :ok_hand:
en als het dan om een mooi horloge gaat, althans dat vind ik toch :star_struck: dan is het helemaal af :+1:
geniet ervan, prachtig horloge :smiley:

1 like

Nice, geniet ervan👌🏾

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:
Goed idee om de Hydroconquest te dragen vandaag. :smiley:

3 likes

Ik kan niet zeggen dat ik het hiermee oneens ben!

Is inderdaad wel luid ja, maar ik hoor het ondertussen niet meer haha.

:muscle:

2 likes

Mooi horloge.
Gefeliciteerd!

1 like

Mooi man, gefeliciteerd! Is dit 41of 43mm?

1 like

Heel mooi, veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Ik hou wel van een mooi verhaal erbij hoor! Beide Longines zijn prachtige horloges! Veel plezier ermee!

1 like

De 41. Eigenlijk nog steeds een beetje groot voor mij, maar ik wilde hem toch hebben.
Helaas maken ze 'm niet meer in 39.

2 likes

Ok! Dan ie de VHP ook 41 dus. En een duiker mag best een beetje flink zijn hoor! Niks mis mee. Nogmaals: geniet er van!

2 likes

Op dit soort horlogeverhalen drijft voor mij het forum.
Mooi verhaal dus.

PS: het is mij gelukt om het verhaal te lezen zonder de geblurrrrde tekst te ontblurrrrren
#pluimvoormezelf :relieved:

4 likes

Mooi horloge, ik heb ook heel erg getwijfeld die te kopen toen ik me weer een beetje opnieuw ging interesseren in horloges.

De Kijkshop met die “koopbriefjes”. Heerlijke tijd, ik kan de “spanning” nog voelen die ik had als ik zo’n briefje mocht invullen en dan ging inleveren bij de balie.
Ik vulde samen met mijn zus altijd briefjes in van spullen die we niet mochten kopen en namen die dan mee naar huis :rofl::rofl::rofl:

Als je hier plezier aan beleeft ben je al rijk in mijn ogen.

4 likes

Leuk verhaal!

Veel plezier met de Longines, draag 'm in goede gezondheid.

Grappig genoeg vind ik de VHP Conquest mooier, dat is echt een bruut ding met een onderscheidend uurwerk.

1 like

Prachtig die Longine, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst! (Het verhaal is overigens nog mooier!)

2 likes

Jaa precies :joy:

Zo is het maar net!

Een ondergewaardeerd model vind ik zelf! Ik snap het ook wel, het moet maar net je ding zijn natuurlijk.
Het zal in ieder geval altijd 1 van mijn go to horloges blijven :ok_hand:

2 likes

Leuk verhaal! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :+1:

1 like