NA - Een doel bereikt

Terecht. De HydroConquest (en ik snap het hoor, het is een mooie duiker van een merk met een erg rijke geschiedenis) is onderscheidend qua ontwerp, maar niet qua techniek. De VHP conquest heeft ongeveer zo’n zelfde vormtaal, maar dat uurwerk is bomb-proof en erg hoogwaardig, en is net een tikje meer onder de radar.

Hoe dan ook een cool duo, en het is zeker weer eens wat anders dan de Seiko, Rolex en Citizen duikers waar je mee doodgegooid wordt. :+1:

Maarreh, PCL… Da’s best een krassenmagneet. Ga je 'm babysitten en vertroetelen, of ga je 'm gewoon lekker laten doen waar ie voor gemaakt is?

Trouwens, ik zit naar de verschillen te kijken tussen het oudere model hydroconquest en de jouwe met alleen de bollekes lume, zonder de indices, het valt me nu pas op wat een rust dat geeft op dat ding. Da’s een verbetering, in mijn ogen.

2 likes

Mooi zeg! Leuk geschreven. Gefeliciteerd met je aanwinst! Genieten!

1 like

Horloges zijn voor mij altijd gebruiksvoorwerpen geweest. Als ik ermee moet lopen met m’n linker arm op m’n rug, dan hoeft het van mij niet. Dus gebruiken zal ik hem.

Ik ben sowieso niet zo bang voor de krasjes. Ik heb nooit de intentie gehad om een horloge in de toekomst te verkopen, dus alle krassen zijn door mezelf en voor mezelf.

3 likes

Gefeliciteerd en geniet van deze mooie duiker!:heart_eyes::+1:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd :+1::clap:

1 like

Een mooi verhaal en een prachtig horloge .

1 like

Mooi verhaal, leuk om te lezen wat een horloge persoonlijk voor iemand kan betekenen. Geniet van je bijzondere aanwinst.

1 like

Mooi verhaal en je doel is bereikt! Schitterende aanwinst veel draagplezier gewenst.

1 like

Goed verhaal en een uiterst fraaie Longines.

Allereerst gefeliciteerd met deze NA! Een schitterend horloge.

In tegenstelling tot @HorlogeHalle heb ik wel eerst de geblurrde tekst gelezen, maar dat heeft mij niet weerhouden om de rest van het dit leuke verhaal ook te lezen!

Heel veel draagplezier toegewenst!

2 likes

Mooi verhaal, mooi horloge.
Ik mis alleen een foto van die Swatch!

1 like

Heel leuk verhaal, mooi dat je zo je doelen hebt behaalt. Geniet lekker van de NA, hoop dat je hem lang kan dragen. :gift:

1 like

Dat is je geraden!
Jokes aside, leuk om te zien dat het verhaal goed wordt ontvangen :smile:

1 like

:star_struck:

3 likes