NA, een echte super compressor.

Ben ik het mee eens.
Het is een simpel systeempje, kan weinig mis aan gaan en brengt zoveel comfort en gemak .
Sluiting is er ook niks groots of dik door, slim gedaan.

De Quick release heb ik nooit heel veel in gezien.
Maar nu op staal merk ik dat het echt heel handig werkt.

Doen ze goed, veel bieden voor eerlijk geld.

2 likes

Echt een strak horloge. Word er hebberig van. Gefeliciteerd :partying_face: Geniet ervan.

Trouwens, erg handig dat de bezelkroon geen schroefkroon is, zoals bij de compressor van Farer. Dat zou de reden dat ik om voor CW te gaan.

1 like

Ik was sceptisch toen ik de titel zag. Maar ze maken daadwerkelijk gebruik van de super compressor ring technologie kasten. Dat is cool. :+1:

2 likes

Christopher WOW! Wat een moddervet horloge is dit, echt een fantastische koop! :star_struck:
En dikke complimenten over je foto skills met een telefoon maarliefst. Ziet er echt gelikt uit, kan zo op de CW site, no joke!

1 like

Eens. De afwerking van de kasten en de fijnafstelling van de stalen banden is fenomenaal. Er moet er maar weer eens één in mijn Horlogedoos :face_with_monocle:. Mooi merk.
Van de verschillende versies die je kunt kiezen heb je imo de mooiste kleurstelling gekozen. Mooi hoor, geniet ervan. :muscle:

2 likes

Shit zeg, jouw review maakt me ongeduldig, any day now…

11 likes

Helemaal waar! Snap echt niet dat het zo weinig toegepast wordt. Het is er wel, maar vaak lomp :flushed: Vraag mij af of er een patent op zit van CW, ik weet dat Tudor dat heeft gedaan met de clasp van de Pelagos.

Echt hoor :ok_hand:t2:

1 like

Hele gave aanwinst :heart_eyes:

1 like

Ik ook.

Ik dacht. …Ah… weer een ‘Super Compressor’…

Maar hij mag idd Super Compressor genoemd worden ja! Heel netjes voor die prijs trouwens! :+1:

@anon53002072EV Heel veel draagplezier!

Mooi apparaat! :+1:

2 likes

Cool horloge gefeliciteerd!

1 like

En je kan de super compressor aan het werk zien als de druk toeneemt, de oranje “bezel” op de achterzijde zie je dan bewegen.

Cool watch, staat ook op mijn eindeloze wishlist. Hoor graag je ervaring en een wristshot!!!

Veel plezier!!!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: Weer een bijzondere CW erbij op het forum.
Mooi dat ze deze oude techniek weer nieuw leven ingeblazen hebben in plaats van een look-a-like te maken; doen ze goed.
Veel plezier ermee :+1:

2 likes

Tof zeg! Dat glas ziet er :ok_hand:t3: uit

1 like

Ja gaaf hoor!

1 like

Ja ziet er heel cool uit! Hele leuke NA ook weer, gefeliciteerd. Ik stond er niet zo open voor, maar kijk je er weer een beetje anders naar :+1:

1 like

Knap hoor!

1 like

Schitterend :muscle:

1 like

gefeliciteerd en mooi dat ze deze kast constructie weer gebruiken. Lekker kleurtje ook :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Heel nice en ik deel je enthousiasme over de prijs-kwaliteit van CW!! :pray:t2:

1 like