NA, een echte super compressor.

Ja echt tof, ik begreep ook dat ze het originele super compressor principe hebben toegepast. Fraaie aanwinst👌🏻

3 likes

Gaaf! Mooie kleurstelling. Veel plezier ervan

1 like

Mooi

1 like

Schitterende! Die kleurencombinatie is ge-wel-dig😎

1 like

Zoals vaker vind ik het ook nu weer heel leuk om je positieve en enthousiaste bijdrage te lezen. Zorgt voor n goede ‘vibe’ hier :ok_hand:

Vwb het horloge heb ik vaker goede berichten gehoord over de prijs/kwaliteit verhouding van CW. Toch ook maar eens naar kijken. Deze ziet er iig erg goed uit!

1 like

Mooi hoor! Ik heb mijn oog al jaren op de Cwards laten vallen. De C65 vintage vond ik ook al tof, en ik zat zelfs ooit naar hun uien-wijzer-600m-duikers te kijken, way back when. Toen ze ze nog in 38 of 42mm verkochten.

Maar deze is tof. Mij houdt de vorm van de secondenwijzer altijd tegen, maar het horloge is ontegenzeggelijk zeer cool. Ook het feit dat ze een klik-bezel hebben, intern, is vrij uniek. Ik vraag me dan wel weer af hoeveel torque er op die as van die kroon komt te staan om dat te realiseren, maar hee.

Mooie bevels, mooie kastvorm, goeie kleur, en compressors zijn cool.

Die Zwitserse vlag in het logo, dat vind ik dan weer jammer. Dat gelul van de hele horloge industrie dat ze allemaal nog net moeten doen of de waarde uit Zwitserland komt… Ik zou zelf gewoon liever een trots Engels horloge uit Engeland willen hebben.

Onderaan de wijzerplaat van mijn Yema staat ook gewoon botweg “France”. Boem.

1 like

Dank kerel.
Kan me behoorlijk vinden in jou mening.

De sec wijzer, sja…maar idd “hee”
Het past wel gruwelijk in het totaalplaatje .
Daarnaast, het oranje deel strijkt precies over de indicie en dat is een mooi detail. De lengte en uitlijning is precies gelijk…

Qua logo, ik vind het erg leuk bedacht.
Uiteraard had heel het Zwitserse verhaal niet gehoeven.
De horloges zijn van hoge kwaliteit en hebben het stukje Zwitsers allure totaal niet nodig.
Had best 100% Engelse trots mogen zijn.

Mag de pret niet drukken!
Probeer het eens, dit gaat jou ook bevallen.
Weet ik zeker

1 like

Daar heb je gelijk in. Ik vind het logo overigens niet storend. Ik negeer de Zwitserland-koppeling gewoon even en denk maar dat het een uitgerekte rally-vlag is. :slight_smile:

Ik moet eerst nog even zien of die Serica 5303 uitgeleverd wordt, maar deze compressors zijn inderdaad supertof.

1 like

Wat een heerlijk horloge is dit zeg, prachtige kleurstelling in de plaat! Heel veel plezier er mee.

1 like

Schitterend horloge, je hebt smaak!
En zo’n fijnafstelling in de band kan zelfs Seiko nog van leren.

1 like

Gaaf ding!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Ik heb gewoon een Seiko Astron met een soortgelijk systeem in de band hoor :wink:

2 likes

Heel nice! Kende het merk niet, maar deze komt op de long list :smiley:

1 like

Zeker een heel mooi horloge. Mogelijk zou ik wel een van de andere wijzerplaten / combinatie kiezen, maar het blijft een kanjer. Ik heb zelf een C65 Manual waar ik nog steeds van geniet als ik hem draag. CW is inderdaad een bijzonder merk als je ziet welke kwaliteit je krijgt voor welke prijs.

Zelf vind ik het leuk om complicaties te verzamelen (allemaal in EEN horloge is onbetaalbaar of onmogelijk :-)) dus dan maar losse complicaties. En het is zeker leuk dat dit een ECHTE compressor is, hoewel tegenwoordige technieken (betere kasten, afdichtingen etc) deze techniek volstrekt overbodig maken.

Het is wel gaaf dat CW dat toch gedaan heeft, en ik zie deze ook nog wel in mijn kast landen.

1 like

Gefeliciteerd wat maken ze daar toch mooie modellen bij CW. Een topper heb je weer erbij.

1 like

Echt mooi! En in de stijl van de Oris Chronoris!

1 like

Idd zo, zelfde vibe en toch totaal andere looks.

Zou het EPSA patent verlopen zijn?

1 like

Ehm… ff helpen wat dit is want Google zegt mij onderstaande en ik gok dat je iets anders bedoeld .

“EPSA is an umbrella organisation of all European Pharmaceutical Students’ Associations”