Wat een ongelofelijk gaaf horloge. Met veel plezier gelezen. Erg interessant. Gefeliciteerd met deze knaller ![]()
Waanzinnig horloge, en supermooi beschreven. Een genot om te lezen!
Fijn verhaal om te lezen. Mooie foto’s van een unieke Speedmaster.
De smalle, volledig zwarte wijzers, die als diep donkere schaduwen het goud doorklieven, zijn voor mij één van de hoogtepunten van deze uitvoering.
Van harte met deze geweldenaar.
Heerlijk verhaal! Helemaal gelezen, want zo leert een mens nog eens wat. Geniet van je prachtaankoop!
Mooi horloge en minstens even bijzonder verhaal, veel plezier!
Wat een verslag weer man. Ik heb het met veel plezier gelezen. Prachtig horloge, en altijd weer leuk om uiteindelijk te lezen hoe de jacht verliep naar die ene referentie die je zocht. Ook alle details die het eind 1980 model onderscheiden van de latere exemplaren kan je met de nodige swung beschrijven.
En dan nog even tussen de soep en de patatten het what’s app groepje vermelden
. Baas! Geniet van de aanwinst ![]()
![]()
![]()
Hier is geen woord aan gelogen ![]()
Wel een prachtige aanwinst, erg mooi om je verhaal te lezen. Dank voor jouw tijd en moeite die je in dit verslag hebt gestopt.
Geniet van je aanwinst!
Gefeliciteerd!
Hartelijk dank voor alle leuke reacties! Respect voor iedereen die het helemaal heeft gelezen!
Ik heb mijn elftal meteen even goed neergezet, op volgorde van aankoop. Goede transfers ![]()
Nog een kleine correctie: vanwege de herkwalificatie van Omega Speedmaster ![]()
Daar kwam deze Alaska 3 uit voort, enkel gebruikt voor de Space Shuttle missie en is nooit te koop geweest. Er zijn wel peperdure ‘mods’ van gemaakt:
Geen geboortejaarhorloge! Het scheelt nét geen maand met mijn geboortedag in 1981, dus dat zit er dicht genoeg op toch?
Nee, ik heb hem ook niet gesproken, noch verwacht ik een eerlijk antwoord. Veel mensen lopen daar binnen om snel geld te verdienen. Laag inkopen en hoog verkopen. Het stond blijkbaar al sinds november vorig jaar te koop voor een flinke vraagprijs, waar Klaus geen onderhandelingsruimte kenbaar maakt. Dat lag toch net even anders ![]()
Wat leuk! Nee ik denk dat hij ze zelf heeft gehouden, ik heb nog niks gehoord of gezien ![]()
Wat voor advertenties waren het?
Wat een gave wielen! En het is zeker een goed geoliede grijze handel en dat was ook in mijn voordeel. Een vintage Speedy verkoopt gewoon niet snel bij zo’n tent. Is zoon Chris die met het snorretje? Ik ging er steeds vanuit dat hij Mats was. ![]()
Het laatste wat ik heb gehoord, is dat twee medewerkers los van elkaar de microfilms scannen en enkel bij een 100% match wordt het toegevoegd aan het digitale vergrendelde archief. Hiermee wordt een Petros 2.0 voorkomen. Als alles digitaal is, kan het eenvoudiger worden opgevraagd. Ik hoop dat dit dan weer voor iedereen mogelijk is.
![]()
Ik heb gespeed-read, waarmee ik de belangrijkste zaken in elk geval tot me heb genomen. Top foto’s en prachtige reportage. Ik kom nogal eens in Düsseldorf (40 minuutjes rijden) en denk bij de etalage van Fine Art idd altijd wat een uitdragerij…Volgende keer zal ik eens proberen zijn RR te spotten (tenslotte geen zeldzaamheid aan de Kö). Mooie tijd met je Speedy!
Ik heb de introductie gelezen en alle prachtige foto’s bekeken. Wat een super mooie aanwinst!
Gefeliciteerd met deze prachtige Speedy!
Dank voor de tijd en de moeite voor het schrijven van je verhaal. Erg leuk en interessant om te lezen.
Hopelijk deze Speedy ooit eens te bewonderen op een RBC AMS GtG.
Proficiat! Ook hoe gepassioneerd bent over je hobby. De toewijding in horloges in het algemeen en de Speedy in het bijzonder, daar kan ik alleen maar mijn hoed voor afnemen! Ik wens je veel geluk en plezier in je volgende zoektocht
ik denk dat we best kunnen zeggen dat je hier de grootste liefhebber van de speedmaster bent ![]()
draag er zorg voor, het zijn juweeltjes ![]()
Zeer leuk en boeiend omschreven. Het enthousiasme proef je door de tekst heen!
Veel plezier met deze wederom prachtige aanwinst!
Een hele lees-marathon. Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop.
Waw, knappe Speedmaster, leuk en zeer informatief verhaal erbij.
Heerlijk, veel draagplezier toegewenst. ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd mer de aanwinst ![]()
Hoe is het toch mogelijk dat je dit in deze staat hebt kunnen vinden! (En wat een patjakker die Klaus
)
Fantastisch beschreven zoektocht en dito horlogebeschrijving! Heerlijk om te lezen. Geniet ervan! ![]()
Bij jou is het nooit TLDR. Wat een prachtige aanwinst!