Heel interessante read met veel details van je zoektocht, dank je om dit te delen!
Veel plezier met je aanwinst!
Heel interessante read met veel details van je zoektocht, dank je om dit te delen!
Veel plezier met je aanwinst!
Haha J. Steengoed verhaal en afbeeldingen. Horloge mag blij zijn met nieuwe eigenaar
Prachtig verhaal! Ooit 1 Speedy gehad en toen niet mijn ding. Mooi om te lezen wat er zoal achter de verschillende uitvoering schuil gaat.
Was tof om te lezen.
Heel veel plezier met deze prachtige NA
Schitterend! Proficiat!
Heel mooi!
Gefeliciteerd ![]()
Leuk en interessant verhaal heb je er van gemaakt ![]()
Heel gaaf horloge man pffff. Gefeliciteerd
De passie druipt van de tekst. Van harte gefeliciteerd met deze kroon op de collectie ![]()
Geweldig leuk om te lezen en werkelijk prachtig horloge! Geniet er van en draag 'm met trots! Wat een collectie! Pohhhhhhhh! ![]()
Geweldig om te lezen en dank voor alle plaatjes. Gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe aanwinst.
Prachtig verhaal.
Prachtig geschreven.
Prachtige foto’s.
Prachtig horloge.
Prachtige collectie.
Eerlijk is eerlijk… heb het niet, qua lezen, volgehouden tot het einde. Daar ben ik niet nerd genoeg voor
Maar als liefhebber snap je wel
Geniet van deze gouden parel ![]()
Jordy geloof het of niet, maar heb elke letter van deze top NA gelezen
. Goed verhaal en zeker met de kleine details die alles bepalend zijn. Natuurlijk feliciteer ik je ook met deze mooie/zeldame Speedy en wens je heel veel draagplezier met het horloge uit je geboortehuis (bijna geboortejaar)
![]()
Je schreef dat er patina op het goud zat, dacht dat kan toch niet, tot ik de legering van het goud las goud/zilver en koper. En juist dat laatste zorgt voor die patina ![]()
Pfff ik kan ook hele verhalen schrijven hoor, maar zal het bij deze kort houden ![]()
En wat een mooie collectie heb je man TOP. Maar nu zag ik rechtsboven je collectie die Speedy maar kon niet ontwaren of die nu de orgiginele Mitsukoshi uit 2003 of dat het een mod was. Ook bij deze gaat het om de hele kleine details, hoef ik niet uit te leggen want dat weet jij vast wel. Enfin, heb genoten van je verhaal/uitleg/details en de foto’s ![]()
Moest wel lachen dat je vrouw gniffelde om je smoes, die van mij trapt daar dus ook niet meer in
.
Maar goed, nogmaals, geniet er van en draag hem vaak en met trots ![]()
Edit: die juwelierszaak waar je het over hebt, foto’s gemaakt met groothoeklens deden mij denken aan Pawnstar in de VS. Lijkt een grote zaak maar komt overeen met wat jij beschrijft ![]()
Geweldig mooi stuk om te lezen. Bedankt voor het delen ![]()
Wat een topper en wat een naslagwerk! Proficiat met deze prachtige aankoop!
Een prachtig verslag voor een bijzonder horloge, goed gedaan man !!
Goed bezig!
Super leuk verhaal weer om te lezen,
What’s next ?
Prachtig!
Wat een prachtig horloge!
Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!