Oef… ja, vroeger was alles beter… geldt zeker voor Fortis, als ik daar de historische prijzen voor zie op het blauwe gedeelte!
Fantastisch model! Jaren geleden heb ik ze beiden in bezit gehad, zowel de 7750 als de 5100, helaas ook beiden laten schieten…
Geniet ervan!
Zeker! Echt diehard IPSC doe ik helaas niet zoveel, is bij mijn huidige vereniging niet zo goed mogelijk (Randstad, beperkte ruimte, enz). Wel doen we nog MP / SP. En klapschijf + bowling pin.
Gave Fortis trouwens, dit model zie je niet vaak?
Kijk wat leuk om dit terug te horen, ik kan me dat niet eens meer herinneren !
(heel leuke meetup trouwens!)
Je kijkt een seconde niet en er staat een gigantisch NA verhaal! Mooi man, van harte gefeliciteerd!!
Het is voor mij bijna 15 jr. geleden.
Ik zou eigenlijk wel weer eens een x willen gaan schieten. Leuk dat hier nog een stel sportschutters actief is!
Mooi horloge, veel plezier ervan!
Na een decennium+ stilliggen is een beurt wel ernstig aan te raden…
Mooie vondst en een leuk verhaal, veel draagplezier toegewenst met de NA.
Mooie klok, mooi verhaal👍
Prachtig verhaal en foto’s, geniet van de Fortis!
Van harte proficiat! Wat een schitterend horloge en wat een prachtig relaas. Heel veel draagplezier.
Prachtig! Zo’n Fortis chrono met Lemania uurwerk staat hier ook nog altijd hoog op het wensenlijstje. Veel plezier ermee!
Mooi geschreven en een mooi horloge, Anton.
Ik kom hem graag eens live bekijken bij je.
Fijn lezen zo
Mooi verhaal! Goed geschreven en als resultaat een mooie NA!
Prachtig horloge zeg, proficiat
Goed verhaal en een nog beter horloge, echt geweldig
Congrats met NA!!
Geweldig verhaal en prachtig horloge, proficiat met deze aankoop! En een leuke schietclub zo te horen. Al die leuke extra’s hebben wij niet (MP, 30M1 en klei).
Haha. Met plezier gelezen
Gaaf horloge!
Leuk stuk! Veel draagplezier!