NA: een gelukstreffer op de schietbaan

Oef… ja, vroeger was alles beter… geldt zeker voor Fortis, als ik daar de historische prijzen voor zie op het blauwe gedeelte!

1 like

Fantastisch model! Jaren geleden heb ik ze beiden in bezit gehad, zowel de 7750 als de 5100, helaas ook beiden laten schieten…
Geniet ervan!

2 likes

Zeker! Echt diehard IPSC doe ik helaas niet zoveel, is bij mijn huidige vereniging niet zo goed mogelijk (Randstad, beperkte ruimte, enz). Wel doen we nog MP / SP. En klapschijf + bowling pin.:smiley:

Gave Fortis trouwens, dit model zie je niet vaak?

1 like

Kijk wat leuk om dit terug te horen, ik kan me dat niet eens meer herinneren !:smiley:
(heel leuke meetup trouwens!)

2 likes

Je kijkt een seconde niet en er staat een gigantisch NA verhaal! Mooi man, van harte gefeliciteerd!! :+1:

2 likes

Het is voor mij bijna 15 jr. geleden.
Ik zou eigenlijk wel weer eens een x willen gaan schieten. Leuk dat hier nog een stel sportschutters actief is!

Mooi horloge, veel plezier ervan!
Na een decennium+ stilliggen is een beurt wel ernstig aan te raden…

Mooie vondst en een leuk verhaal, veel draagplezier toegewenst met de NA. :ok_hand:

1 like

Mooie klok, mooi verhaal👍

1 like

Prachtig verhaal en foto’s, geniet van de Fortis!

1 like

Van harte proficiat! Wat een schitterend horloge en wat een prachtig relaas. Heel veel draagplezier.

1 like

Prachtig! Zo’n Fortis chrono met Lemania uurwerk staat hier ook nog altijd hoog op het wensenlijstje. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi geschreven en een mooi horloge, Anton.
Ik kom hem graag eens live bekijken bij je. :wink:

1 like

Fijn lezen zo :pray:

1 like

Mooi verhaal! Goed geschreven en als resultaat een mooie NA!

1 like

Prachtig horloge zeg, proficiat :ok_hand:t2:

1 like

Goed verhaal en een nog beter horloge, echt geweldig :ok_hand:t2:

1 like

:fire::fire::fire: Congrats met NA!!

1 like

Geweldig verhaal en prachtig horloge, proficiat met deze aankoop! En een leuke schietclub zo te horen. Al die leuke extra’s hebben wij niet :roll_eyes: (MP, 30M1 en klei).

1 like

Haha. Met plezier gelezen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Gaaf horloge!

1 like

Leuk stuk! Veel draagplezier! :sunglasses::+1:t2:

1 like