Echt IPSC op nivo schieten is eigenlijk onbetaalbaar als je een gewone baan en een gezin hebt, 2000-2500 patronen per maand is niet heel bijzonder en dan heb je het over serieuze bedragen
Eenmaal IPSC of DSR en statisch knsa schieten is verleden tijd.
Maar zoals alles wordt alles duurder…. Helaas…
Mooi horloges gevonden op “de baan”.
Gaaf Anton, je hebt zelfs de vetste versie bemachtigd met lemania uurwerk
Pfff bizar! Dat ga ik sowieso niet halen, wij doen het een paar keer per jaar op zaterdag
Dank voor al jullie mooie reacties! Op een gegegen moment waren mijn likes op, dat had ik nog nooit meegemaakt!
Mooi verhaal erg mooie NA!
Goed verhaal en een geweldige Fortis, ik ben nu wel benieuwd hoe accuraat die loopt.
Hij loopt prima accuraat maar ik denk dat een beetje onderhoud wel nodig is… het datumwiel heeft gekke kuren!
Is met de hand wel weer goed te draaien door 31 dagen vooruit te draaien, dan staat het cijfer weer gecentreerd 🫢
Gefeliciteerd ! Leuk verhaal / horloge.
Nice, wel voordat je gaat schieten neem ik aan?
Zeer fraaie klok gefeliciteerd
Leuk verhaal.
Maar hij had er 2 toch???
Mooie NA met een bijzonder verhaal. Gefeliciteerd
Klopt! Jij bent de eerste die het opmerkt
De andere was ook een OCC met Lemania, namelijk deze:
Leuk, maar niet zo leuk als degene die ik uiteindelijk meenam… en ik wilde er geen twee kopen, duuah!
Gefeliciteerd met je Fortis, leuk geschreven
. En wat blijkt, je kunt niet alleen raak schieten in de bunker, maar ook elders
. Nog gelukt met het timen van de weeën met de chrono. Die ploppers hadden voor mij niet gehoeven, maar goed dat is jou keus. Mag hopen dat je zelf je patronen maakt, 2000-2500 wegschieten kost een hoop centen, kan best wel een stuk minder zou ik zeggen
Ik hoef in een topic over een nieuw aangeschaft horloge geen vijfentwintig foto’s van vuurwapens te zien.
Daar ontkom je niet aan als je dit topic opent hè
Ongelooflijk wat hier allemaal gepost wordt.horlogeforum.nl… Niet be. Omdat iets ok is in be wil niet zeggen dat het beter is.
Door leden geplaatste afbeeldingen van wapens zijn uit dit topic verwijderd.
Dit is een horlogeforum, geen wapenforum.
Indien dergelijke afbeeldingen vanaf hier wederom worden geplaatst, worden zij (inclusief het plaatsende lid) verwijderd.