NA: Een gespierde sport-GMT van Grand Seiko

CET. Die wijzer is voor Greenwich of Zulu time, maar ik laat hem lekker op mijn tijd lopen. Het is tenslotte een flyer GMT en geen caller GMT. Het herijken van de GMT wijzer betekent een onderbreking van de secondewijzer. :upside_down_face:

Daarbij helpt het niet dat de VS me nipt minder interesseren dan Tonga. :thinking::rofl:

Thanks! :smiling_face:

3 likes

Gefeliciteerd Chris! Wat fijn dat je weer een fatsoenlijk 40 mm horloge bent gaan dragen!!
Zeer fraaie aanwinst! Ik wil die ook eens proberen!

1 like

Mooie toevoeging aan je collectie! Die GS GMT’s zijn super fijne reishorloges. Deze met dopje en net iets langere sec wijzer dan de 001,3,5 is wel erg fraai!

1 like

Ah. Ik had even gemist dat het een flyer GMT is en had dan een conclusie getrokken adhv de foto.
Misschien moet ik zelf ook maar eens naar een flyer kijken als toevoeging op de caller GMT.

1 like

Al een paar batterij-wissels gedaan voor dit model. Aan de prijs maar minder “insane” dan de meeste Zwitsers. Verdiende ik wat meer, zou ik deze ook kunnen overwegen.

1 like

Veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.

1 like

Proficiat! Heel mooi horloge. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en bedankt voor de mooie omlijsting van deze GS! :ok_hand:t3:

1 like

Dat is het zeker. Ik heb op dit moment een paar Seiko’s van 40mm, waarvan er eentje nog steeds jouw schuld is (en een beetje van @HorlogeHalle )

Zowel die Presage als die GS (overigens beiden met licht gebold saffier) zijn erg comfortabel.

Dank je, dat had ik nog niet eens opgemerkt, dat de 003, 5, etc een kortere wijzer hadden. Verhip.

Ik vind allebei nuttig om te hebben, dus dat kan ik zeker aanraden.

En qua totale kostenplaatje van langdurig bezit ook niet raar. Dat helpt.

Dank, mensen!

Ik verbaas me er over hoe weinig aandacht dit model in de pers en op Youtube heeft gekregen.

5 likes