Nja, het moet inderdaad een keer afgelopen zijn. Dat vindt mevrouw Fate niet, dat vind ik zelf. En ik heb ook niet veel meer te willen.
Maar wel erg, erg comfortabel. Laag zwaartepunt en zo.
Doos is vol, en er is niet veel meer wat nog weg mag, en het is inderdaad vrij Japan-heavy. Ik ben zo benieuwd naar de Kurono… Dat kon wel eens heel erg smullen worden, vermoed ik.
Ik had want angst over comfort, maar die was inderdaad ongegrond. Je hebt gelijk.
Nee, integendeel. Ik kocht hem omdat ik een nette GMT wilde. Maar hij is op één of andere manier heel erg doelbewust, wat hem tooly maakt.
Ik ben juist heel erg aan het opschuiven van de tool watches af naar steeds nettere horloges, dus die Damasko waardeer ik voor wat het is, maar minder net dan deze GS hoeft het voor mij niet meer te worden.
Heerlijk verhaal weer om te lezen. Enthousiast en leerzaam, waarvoor dank. Gefeliciteerd met deze stoere NA. Als deze GS te groot voor jou blijkt te zijn, ben je deze hier zo kwijt, me dunkt
Toch leuk, ook al zie ik het zonder leesbril absoluut niet.
Ik denk dat jij hem specifiek ook mooi gaat vinden. Die gaat het goed bij jouw pols doen, ook.
Ook dat houdt een keer op. Ik heb de laatste tijd wat dingen met gesloten beurs kunnen doen, qua omruilen en zo, maar het afschrijven hangt me danig de keel uit, ook al koop ik ze scherp in.
Ik hoop dus dat deze nergens heen gaat.
Kijk, als ik zelfs de skeptici mee krijg, dan zijn er rare dingen aan de hand.
Een heel mooie aanwinst! De kleine details en rode accenten maken het interessanter dan de gewone versie .
En de onafhankelijke uurwijzer klopt inderdaad helemaal in dit uurwerk. Eigenlijk zou elk HAQ uurwerk dit moeten hebben. Al is’t maar om de tijd niet te moeten stilzetten de verandering van zomer en winteruur
Yup. Ik heb twee horloges met een 9F82 gehad, en nu de SBGX265 met de 9F62, maar ik vind de 9F85 en 9F86 toch een superieure ervaring, juist om die functie.
Als er ooit een SBGX, eh, 365 komt met een 9F65 update (ik zit maar even te brainstormen) dan kon ik die ook nog wel eens omruilen. Niet dat ik ontevreden ben, maar het is net de kers op de taart.