NA een hele mooie Festina!

Ik vind festina een top merk, mijne heeft 8jaar perfect gelopen met maar 1x een baterij te vervangen. Top horloge’s vind ik voor de prijs ik ben ook fan :wink:

1 like

Gefeliciteerd met weer een FestiNA!

Nog 2 slots te gaan en je hebt een Festival!

3 likes

Festina “grand complication”. Met miyota 6u70. Zit ook in dure Citizen Campagnola horloges.

1 like

Leuke collectie zo. Gefeliciteerd met je aanschaf.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Indrukwekkende aanwinst en collectie. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!
Bijzondere collectie ook. :heart_eyes:

1 like

Van harte gefeliciteerd prachtig horloge geniet er maar van en draag hem maar vaak en veel in good health… :+1: :heart_eyes:
Wat me wel opvalt is het volgende…
Alle horloges staan op 10 voor 10 :rofl: ook in je box heeft dit een reden ?

1 like

Zo laat was het toen :rofl: nee geen bijzondere reden en niet speciaal op gewacht…

De volgende foto van de box zal zijn als de gele en de groene er ook eindelijk in zitten. Dan zullen ze vast een andere tijd hebben.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Tof :ok_hand: toch zo’n bijzondere verzameling

1 like

succes met het complementeren en je zoektocht :+1:

1 like

Het is in ieder geval duidelijk wat je smaak is. Leuk exemplaar. Geniet ervan!

1 like

Inmiddels heb ik ook de gele weten te scoren via de Duitse marktplaats. Was nogal wat geknutsel om in het duits te communiceren, maar google translate heeft zijn best gedaan :slight_smile:

Nu zitten er wel flink wat krassen op. Op HF zag ik ooit eens een post met een middeltje tegen oppervlakte krassen. Weet iemand hoe dat heet en hoe ik daar aan kan komen?

4 likes

Prachtig, mijn verslaving is ook ooit begonnen met Festina.
Deze jongens zijn inmiddels al bijna 35 jaar in mijn collectie.



2 likes

En ze mogen er nog steeds zijn!!! Daar heb je goed voor gezorgd :slight_smile:

1 like

Je bedoelt waarschijnlijk cape cod doekjes.
Werkt prima op de glimmende delen met hele lichte krasjes.

Het ging mij specifiek om mineraalglas krassen te verwijderen. Cape cod was toch om matte onderdelen glimmend te krijgen?

Gefeliciteerd met deze mooie Festina, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. En iets in mij zegt dat jij een echte Festina liefhebber bent :wink:

Och, er ligt ook nog Tissot, Seiko en G-Shock in box 2 :slight_smile: Maar je hebt gelijk :slight_smile:

Het gaat zelfs zo ver dat ik iemand in Engeland zo gek probeer te krijgen dat hij de folder van deze serie naar me opstuurt…

Verkeerd begrepen dan.
Ik ken weinig succesverhalen van het verwijderen van krassen uit mineraalglas maar als je echt geen nieuw glaasje er in wil laten zetten kun je dit blijkbaar doen.

2 likes