Heeeeul mooi!
Wow
Gefeliciteerd
Heeeeul mooi!
Wow
Gefeliciteerd
Zit ik je net te complementeren met je eerste Credor, zie ik nu de NA van je 2e. Deze wijzerplaat vind ik persoonlijk nog nét iets mooier, ingetogener, stijlvoller. Verder vind ik Romeinse cijfers ook prachtig maar wat dat betreft lijk ik op dit forum tot een minderheid te behoren.
vertel!..
Allemaal van de Seiko Epson Keiretsu. Overigens een gewaardeerde klant van me. ![]()
Ten eerste de Seiko SSB479. Die kon ik voor een mooi prijsje scoren, dus die is onderweg.
Ten tweede nog een Grand Seiko SBGX355, de 37mm snowflake. Ik merkte dat ik liever het juiste formaat (voor mijn pols dan toch) draag dan een Spring Drive heb.
Allebei eigenlijk redelijk onderbelicht door de vakpers, als je het mij vraagt. Ik merk wel dat ik steeds meer terug keer naar m’n oude voorliefde voor quartz. Gewoon geen gezeik, die uurwerken, en ze schrikken niet van een potje golf.
Ik denk misschien wel dat ik het met je eens ben. Evengoed heeft m’n vrouw 'm in haar doos gestopt (en daarmee bedoel ik de horlogedoos), dus ik moet het met de Asanoha plaat doen.
Ik doe met je mee, ik kan Romeinse cijfers goed waarderen.
ai ai ai, wat is die SBGX355 mooi! Titanium toch?
Yup. The highest of intensities. ![]()
Het enige wat me dan stoort is dat ik dan vijf Grand Seiko’s heb zonder dopje. Terwijl die skere Credors het wel hebben.
Ik heb ook heel veel naar dit model gekeken. En dan verlegde ik de aandacht maar weer naar de SBGX295 ivm het budget…
(Om uiteindelijk de SBGX263 te kiezen.)
Niks mis mee, ik ben blij met de mijne. Ik moet alleen nog even kijken of die gaat blijven naast de 355.
Al denk ik dat de Santos de Cartier eerder op het hakblok zal liggen. Cartier kan niet aan GS en Credor tippen qua afwerking en visuele interesse.
Iedere keer als ik van dichtbij een foto maak van die Cartier denk ik “wat is het toch ook een skere overpriced rommel, die wijzerplaat”.
Zeker. Allemaal prachtig.
Ja, kan ik mij voorstellen. Je kan kwartetten met die SBGXjes.
Oh, ik zou ook nog wel een 261, een 319, een 321 en een 259 willen hebben. Ik kom op zeven stuks uit die het bezit waard zijn, in mijn ogen. Vooruit, de 295 er bij, en je kunt dubbel kwartetten.
Het hek is van de dam! Van harte met deze toffe aanwinst
deze is wat achter onder de radar gebleven, heb wel een 295 gehad die ik erg tof vond met die gun metal wijzers en indices ![]()
Mooi. En wat lijkt u goed op Di Caprio!
Die kon je vroeger voor een scheet en een knikker kopen bij SeiyaJapan. Das war einmal. ![]()
gefeliciteerd Chris met je Credors, wens zowel jou als je vrouw er veel draagplezier mee
. Dat jij moeite hebt om te beslissen welke van de 2, denk dat ik je goed genoeg ken dat je voor Credor zonder Romeinse cijfers en zonder teveel tekst zou gaan, heb ik het natuurlijk niet over de structuur van de wp die zijn beide mooi ![]()
Eerlijk is eerlijk, deze romeinse cijfers zijn heel erg fijntjes gedaan, maar ik heb wel een milde voorkeur voor het Credor logo met de drie toppen en dan zonder Seiko nog op de plaat.
Op het eind van de rit hou ik het dus inderdaad bij de Asanoha.
Prachtige set well played
persoonlijk ben ik niet van de Romeinse cijfers, dus voorkeur voor de onderste
En dat is twee, cool ding!

Gefeliciteerd met deze nieuwe mooierd! ![]()
![]()
En met die drie gouden sterren om je pols ben jij de gelukkige. Ze zien er allebei tof uit
Draag ze in goede gezondheid en zo is de cirkel rond.