NA: Eén is geen, denk ik dan maar

Feli!
Stijlvolle NA!
Geniet ervan!

1 like

Happy wife = happy life :innocent:

1 like

Hier reageert iemand die doorgaans weinig op heeft met Credor of Grand Seiko, maar alle NA’s die ik hier voorbij zie komen kunnen op mijn goedkeuring rekenen, voor wat dat waard is. Erg mooi, ook de Seiko. Gefeliciteerd maar weer. :clinking_glasses:

1 like

Zo, dat is zeker een hele mooie tweede Credor. Die wijzerplaat, heerlijk! En dan nog twee incoming, waarvan ik vooral heel benieuwd ben naar die 37mm Snowflake… Lekker bezig hoor!

1 like

Tja, herkenbaar. Je raakt verslingerd aan een bepaald designconcept en dan wil je er méér van…proficiat! Maar eh, die chrono…die ga jij ook héél leuk vinden!

1 like

Die van jou; géén Romeinse cijfers, géén Seiko, wèl Credor logo.

1 like

:joy: Mooi dit!
Gefeliciteerd alweer.
Eerst jaren twijfel en nu het diepe in! :100:
Ik zie je nog wel eens met een Locomotive of een Eichi het podium opkomen… :facepunch:t2:

3 likes

Ik verwed er wat om dat het eerst een edelmetalen dress watch wordt. De Eichi II is me te groot. Als ik ooit tegen één van de vijfentwintig (25!) geproduceerde Eichi I aan loop is hij van mij. 35mm groot, en wat dynamischer dan de Eichi II, ik vind het pure perfectie.

image

Die power reserve en de bijna hologram-achtige 24/7 die slechts onder bepaald licht zichtbaar is… Tja. Geweldig.

3 likes

Doe je goed. Ik ben ok blijven kijken, maar mint mint mint? Waar duikel jij ze op?

1 like

Gewoon heel veel Chrono24 Credor advertenties in de gaten houden.

Ik zoek gewoon op “Credor”, en blader dan alles rustig door wat er komt. Althans, de modellen die ik enigszins cool vind.

Zo ben ik ook aan een limited Alpinist, een minty fresh SBGW231, en nog wat andere dingen gekomen. Kwestie van geduld.

Andere platforms af gaan struinen gaat me te ver, het moet geen dagtaak worden.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, een mooi duo om van te genieten! :ok_hand:t3:

1 like

TLDR :wink:

Natuurlijk, gewoon nog zo’n Japans pareltje weten te scoren. Doe je echt heel erg goed. Genieten.

1 like

Ook deze is prachtig! Ga je vast van genieten.

1 like

Sommige mensen kopen hun hele leven geen Credor, jij koopt er twee in een paar weken… wat een geweldige luxe!!

Het is je gegund, ook deze is weer prachtig én geniet er van :ok_hand:t3:

1 like

Ook erg mooi deze! Veel plezier ermee!

1 like