Dit wordt een kort verhaal. Maar niet zonder muziekje voor de sfeer:
Kort en goed, mijn vrouw was heel erg enthousiast over dit horloge:
En ja, dan ga je zitten loeren. Nu kwam ik in Japan een mint mint mint exemplaar tegen. De sticker zat nog op de caseback, alles zat er bij, boekjes nog verzegeld in zak, doos, omdoos, drie extra schakels. En nog voor minder geld van mijn exemplaar ook.
De GCAZ011 dit keer. Hetzelfde 8J86 uurwerk met onafhankelijk verstelbare uurwijzer, dezelfde 35x8,1mm kast, dezelfde fijne bracelet, maar nu met een sneeuwwitte wijzerplaat met crosshatch patroon en romeinse cijfers:
Ja, gewoon voor een scheet en een knikker op Chrono24. Kijk altijd even wat de diameter is, en vraag even na hoeveel links er bij de bracelet zitten.
Yup. Al heb ik ze bij de ANWB nooit zien liggen.
Dat kun je wel stellen. Maar eerlijk is eerlijk, hij staat haar goed, en happy wife betekent happy life.
Nja… Het houdt ooit op. De Credors waar ik nu nog naar kijk zijn van een prijsklasse die ik wat, eh, moeilijk vind.
Nee man. 35mm is de shit. Althans, op mijn 18,5cm brede meisjespolsjes. Maar dat betekent wel dat minstens 60% van het forum hem zo kan dragen, want gemiddelde lag op 17,5cm toch, als ik het me goed herinner?