Ik heb laatst een aankoop gedaan via een forumlid (nogmaals dank Henri), een prachtige Visitor Duneshore. Dat model heb ik in februari voor het eerst gezien toen ik op zoek was naar fraaie microbrands.
Wat mij toen direct opviel was de killer mesh bracelet die het horloge complementeert. Het is over the top, maar ik was opslag verliefd, op zowel het horloge als de bracelet. Voor het versturen van brieven heb ik een lange tijd gebruik gemaakt van inkt seals met een stempel / lakzegels, en dat bandje deed me daaraan denken.
Op de website waren ze, zoals gewoonlijk met heel veel microbrands, uitverkocht. Heb zowel overal waar ik kom een alert ingesteld en gelukkig, een paar weken geleden krijg ik een berichtje binnen van eBay. Een verkoper uit Amerika had het op eBay gezet. Direct de aankoop gedaan. Het was een tikkeltje aan de hoge kant, maar je moet wat over hebben voor je hobby denk ik dan.
Heel veel plezier ermee. Ik vind het horloge mooi, maar de band een hoog Gerard Joling gehalte hebben.
Eigenlijk gewoon zonde van de uitstraling van het horloge. Ik zou persoonlijk voor een mooie leren band gaan.
Maar das persoonlijk heh…