NA - een killer bracelet voor de soort van grail

Ik heb laatst een aankoop gedaan via een forumlid (nogmaals dank Henri), een prachtige Visitor Duneshore. Dat model heb ik in februari voor het eerst gezien toen ik op zoek was naar fraaie microbrands.

https://www.horlogeforum.nl/t/na-welkom-mijn-soort-van-grail/326061

Wat mij toen direct opviel was de killer mesh bracelet die het horloge complementeert. Het is over the top, maar ik was opslag verliefd, op zowel het horloge als de bracelet. Voor het versturen van brieven heb ik een lange tijd gebruik gemaakt van inkt seals met een stempel / lakzegels, en dat bandje deed me daaraan denken.

images

Op de website waren ze, zoals gewoonlijk met heel veel microbrands, uitverkocht. Heb zowel overal waar ik kom een alert ingesteld en gelukkig, een paar weken geleden krijg ik een berichtje binnen van eBay. Een verkoper uit Amerika had het op eBay gezet. Direct de aankoop gedaan. Het was een tikkeltje aan de hoge kant, maar je moet wat over hebben voor je hobby denk ik dan.

En een gif om te verder te showen. Het zal niet voor iedereen zijn, maar man, wat kan ik hier van genieten.

53 likes

Heel veel plezier ermee. Ik vind het horloge mooi, maar de band een hoog Gerard Joling gehalte hebben.
Eigenlijk gewoon zonde van de uitstraling van het horloge. Ik zou persoonlijk voor een mooie leren band gaan.
Maar das persoonlijk heh… :wink:

2 likes

Poooohhh wat een knoepert van een clasp :scream:

3 likes

Ik vind hem wel lekker opvallend zo, maar zeker niet ordinair. Enjoy!

1 like

Lekker man, gewoon dragen wat je wil!

3 likes

Dat is sowieso het allerbelangrijkste

1 like

Hiermee ben je zeker aanwezig, geniet van de mooie tijd :sunglasses:

1 like

Ik ben vooral blij voor jou. :+1:

6 likes

Bijzonder zeg, matcht goed met de kast. Gefeliciteerd, geniet er van!

1 like

Mijn god…

Wat vet!

Proficiat

1 like

Geweldig :clap:

1 like

Mooi, en origineel ook!

1 like

Zo! Die gesp gaat een aanslag zijn op je toetsenbord :flushed:

3 likes

Heerlijk origineel! Geniet ervan! :heart::love_you_gesture:

1 like

Erg dik!! En nu oppassen voor desk dives!

1 like

Gaaf hoor, hou wel van dit soort horloges!

1 like

Briljant

1 like

Mooi en bijzonder, veel plezier er mee!

1 like

Gaaf horloge :ok_hand:t2:
En die sluiting, mijn god wat een knoepert :joy:

1 like

Hehe, das een beste band. Schier klokkie!

1 like