NA, welkom, mijn soort van grail

18 februari heb ik een opmerking geplaatst op dit forum dat 1 specifiek model van een microbrand - Visitor - mij heel erg aantrok, namelijk de Duneshore. Net als vele microbrands waren ook de modellen van deze microbrand al uitverkocht en niet meer te verkrijgen. Die dag ingeschreven op de watch list en het wachten begon. In de tussentijd welgeteld 1 advertentie op ebay gezien, maar dat was geen fullset en het was redelijk snel weer verkocht, bummer.

Fast forward naar donderdag 25 maart. In de ‘Microbrand only’ topic zag ik een opmerking van @HF-76 onder een foto van een Duneshore waar mijn hart sneller van ging kloppen: “Teaser: ik overweeg hem binnenkort in het Blauwe deel te plaatsen :shushing_face:”.

Direct contact opgenomen met Henri en toen is het heel snel gegaan. Een dag later kreeg ik na goed contact met Henri prachtige foto’s van zijn Duneshore en een dag later, vandaag, heb ik het mogen ophalen. Kudos to Henri, hij besloot zelfs een half uur te rijden om mij tegemoet te komen, nogmaals bedankt!

Thuis aangekomen heb ik het direct uitgepakt en heb de Duneshore is zijn volle glorie mogen aanschouwen. Na het uitpakken heb ik er een mesh band op gezet en zit er nu volop van te genieten.

Hierbij een aantal foto’s van mijn soort van grail:

PS. je was inderdaad makkelijk te herkennen met je 2 meter :grin:

40 likes

Prachtig horloge! Gefeliciteerd! Staat bij mij ook erg hoog op de verlanglijst. Visitor maakt mooie, originele horloges. Ik ben fan.

Groetjes van een familielid…

10 likes

Flinke jongen. :sunglasses:
Leuk dat je je grail hebt weten te bemachtigen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Ik kan het altijd wel waarderen als de vormgeving een beetje afwijkt. Nice!

1 like

Leuk dat het gelukt is om het te bemachtigen. Hier moet je wel wat pols voor hebben zie ik :sweat_smile:.
Veel draagplezier!

1 like

Holy moly, wat een bakbeest. Ik vind het wel wat hebben. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Heel mooi !!
Komt het oorspronkelijk nu uit amerika ?

1 like

Het is zeker mooi vormgegeven. De achterkant is ook licht gebogen waardoor het super comfortabel draagt. Het bedrijf is is Indiana gevestigd en dit is nr 387.

2 likes

Hij is echt mooi :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, apart horloge :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je grail!! Ik snap je gevoel, heel fijn voor je. En ik moet zeggen dat ik wel erg weg ben van de wijzers, zeer fraai :+1::ok_hand:

1 like

Wauw. Mooi ding!
Eindelijk weer eens wat afwijkende tussen alle saaie horloges.
En ook weer eens 1 in een mannenmaat :muscle:t3::weight_lifting_man:

1 like

Bijzonder horloge, geniet ervan!

1 like

Heel mooi :star_struck:

1 like

Das unne beste. Nice!

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Erg mooi horloge! Veel draagplezier gewenst🙂

1 like