Niet alleen in Enschede denk ik😅, hoewel ik me “hier” nog nooit bedreigd heb gevoeld, lijkt het me beter om niet “te koop” te lopen met dure horloges.
@HansT, die met stalen bracelet zou ik kopen als ook de kast van staal was. Nu is het helaas, ook duidelijk zichtbaar, resin. Jammer.
Het ging mij er om, om dezelfde uitvoering te verkrijgen als die op de foto’s van NASA, dat is ook de uitvoering in resin. Het horloge krijgt een vaste plek naast de Moonswatch Mercury, ook kunststof, dat past wel goed bij elkaar denk ik😀.
Leuk ding hoor, veel plezier ermee !!
Mooi. Veel draagplezier
Leuk verhaal Hans. Gefeliciteerd met je ruimtevaart NA. Goede besteding van het extraatje
Hieronder 2 foto’s van Andre Kuiper. Ik heb ooit eens een lezing van hem gehad. Zeer boeiend.
Ik kan niet opmaken welke horloges dit zijn. Wellicht iets voor jou?
Van Harte Hans en veel plezier met deze leuke aanwinst. Het enthousiasme is altijd een fijn extraatje bij het lezen van een NA !
Geïnspireerd door@HansT en die weer geïnspireerd door @drex, dank beide, heb ik hem gewoon over de post laten komen.
Daarna de keuze van band.
Eerst op een grijze NATO, mwah:
Daarna een grijze canvas, mwah:
Daarna de rubber Barton, die bevalt mij het best:
Voor een NATO is de ruimte best krap, de pushbars zitten dicht op de kast.
De Barton en de canvas hebben beide quickrelease, dat is bij deze Casio wel handig.
Gaaf, op een groene band net als op de foto’s van de NASA. Het was idd. wel passen en meten om de NATO er op te krijgen (Kish heeft het voor mij gedaan).
Vandaag droeg ik een ander horloge, maar ik mis de Casio, geweldig horloge vooral voor dat bedrag. De diameter is prima, staat goed!
Veel plezier er mee gewenst
Bij deze diameter kast, zou een lugbreedte van 20mm beter staan.
Dank, jij ook .
Dat zou mooi zijn maar er zijn best een aantal military plastic, resin of composite horloges die ongeacht het formaat van de kast op 18mm. nylon zitten. De marathon Navigator, en zo zijn er nog wel een paar. Kennelijk is 18mm. daar een geschikte en handige maat voor. Veel plezier van deze MRW
Graag gedaan. Ik was zelf ook wat aan het neuzen op ruimtevaartsites en daar kwam ik de MRW tegen. Dus even gaan googelen … Drie tientjes!!! Ik had er jaren geleden al eens naar gekeken maar heb het daarbij gelaten, totdat ik hem zag bij NASA. De blauwe sprong er voor mij uit, maar helaas, nergens te krijgen, maanden lang niet. Totdat ik een seintje kreeg van Kish dat Casio een nieuwe batch uit heeft gebracht. Dat was natuurlijk meteen YES! BUY!! Als een kind zo blij, met een Casio haha! Veel plezier met de MRW
Nog een foto, ik kan het niet laten
Hij draagt idd vrij klein. Ik heb ook een 17-nog wat pols en dat staat prima. Korte lugs, geen overhang. Dat heeft Casio altijd goed voor elkaar, bijna al hun modellen hebben voor iedereen meteen een goeie ‘fit’ Zo ook bij mij en de MRW is vederlicht dus blijft altijd goed op de plaats zitten. En hij is daarbij maar 10 mm. hoog dus ligt vrij plat op de pols. Manchetten ed. geen enkel probleem, hetgeen ik met de grote G-Shock 6900 wel eens heb. Pull that trigger Paul!
’Ligt is het nieuwe zwaar’
Al .
Welke gaat het worden?