NA: Een ode aan de Sinn 556i

Net op een nieuwe band gezet :slight_smile:

2 likes

Mooie Sinns mannen :sunglasses::+1:t2:

Wat een gave review van een nog gaver horloge! Je kan er alle kanten mee op en zowel op leer als op staal erg fraai. Snap je enthousiasme, veel plezier ermee.

1 like

Genoten van deze review Ć©n de reacties.
Wat me opvalt is dat ik de bruine mokka kleur zelden tegenkom?
Wat mij betreft toch Ć©cht een plaatje wat het horloge nog wat unieker maakt.

Plaatjes van het net:

3 likes

Er zijn sowieso weinig leden met een 556. Ik geloof dat er alleen maar een 556 I, een 556 A en een 556 I B op het forum zijn. Ik dacht ook dat er bij twee andere leden een 556 I incoming is?
Een tijdje terug stond er wel een 556 I M te koop, geen idee waar die gebleven isā€¦ :thinking:

Ik heb een 656. Net wat anders natuurlijkā€¦ Maar vrij close.

3 likes

Erg mooi!

Terwijl ik die juist door de kleurstellingen het horloge een stuk unieker maakt :crazy_face:

1 like

Blijft een prachtig horloge! Heerlijke alleskunner. Uiteindelijk toch verkochtā€¦ wat een passie :wink:

1 like

I B hier

8 likes

Er zijn er een paar maar bij wie exact weet ik niet, ik heb er in ieder geval 1. En ik had ook een Perlmutt S die nog op het forum is bij @Ruit.

Edit: ik heb overigens deze uit de review van @Spectre in mijn bezit en daar blijft die nog even :slight_smile:

20190118_21315720190118_212947

Blijft ook een verschijning dit :+1:

4 likes

Ook mooi hoor, ik denk ook nog wel is over om er een 556a bij te hebben naast de 556i.
Ik vind die Sinn 556 gewoon mooi, die kast is mooi en de maat is goed voor mij.

Die 656 is ook prachtig, gewoon een grote 556 maar beiden schitterend.

2 likes

Volgens mij is de 656 even groot als de 556, en de plaat is hetzelfde als de 556a.

Het heeft volgens mij verder alleen betere anti-magnetische eigenschappen.

1 like

Ik ben er nog steeds heel blij mee en draag deze prachtige Sinn regelmatig. Kan bij een kostuum maar ook casual. Echt een alleskunner.

6 likes

Zou heel goed kunnen, dan is dat de 856 denk ik wat de grote 556 is. Zo erg ben ik er in thuis :joy:
Het is een beetje een sin om weinig tot niets te weten van het merk :wink: Mij gaat het alleen om de looks en de rest vind ik gesneden.

Als deze ook 38,5mm is geef me dan even een seintje als je hem weg wilt doen.

1 like

Grijze versie, wordt elke dag gedragen met veel levensvreugde.

6 likes

Uitgebreide review schitterend en dito horloge.
Proficiat met je NA.
veel draagplezier.

2 likes

Zeker, maar wel op staal. Mooi horloge hoor.

2 likes

Kan ik me voorstellen, nog spijt van de verkoopā€¦ :sob:. Wel fijn dat hij met veel liefde gedragen wordt!

1 like