Dit najaar staat en road-trip door Noorwegen op het programma.
Hoewel alles aanwezig is, is een tool in horloge vorm een leuk excuus voor een nieuwe aankoop
Lekker bulky, past bij de auto welke we gaan gebruiken, en naast een digitaal kompas ook een hoogtemeter. Kunnen we kijken of de preekstoel echt 600 meter hoog is bijvoorbeeld
Verder valt er over deze zonlicht voedende Citizen weinig meer te vertellen denk ik,
dus laten we de plaatjes verder aan het woord.
Offroad vakanties kun je beter in de bergen van Bosnië of IJsland doen of zo, want Noorwegen verheugt zich in de beste, schoonste en strakst onderhouden wegen die ik buiten Nederland ooit heb mogen zien.
Sterker nog, aangezien je bijna overal 80 moet rijden, en dat ook wilt doen in verband met de forse boetes, kun je verwachten twee keer zo ver te komen op een tank als hier.
Maar ik vind je nieuwe horloge leuk. Om man verkligen ska bruke en Landrover? Det är akkurat ett vanskligt spørsmål.
Prettige vakantie en veel plezier met je NA. Ik hoop dat je LaRo net zo betrouwbaar is als je Citizen. Ik hoop op een plaatje waar auto en horloge op een mooie plek staan.
mooi horloge, Veel plezier in Noorwegen met de Laro (disco 2?)
Vorige jaar door zweden getrokken maar niet de grens overgestoken naar Noorwegen vanwege alle corona beperkingen die daar toen nog golden. Voor het werk wel regelmatig geweest, erg gaaf
Gave NA! Gefeliciteerd! En wat een feestje, met de Landrover op avontuur! Ooit, heel lang geleden, ook nog 'ns een gehad en het is geen auto, maar een levensstijl.Veel plezier en laat maar komen, die mooie foto’s!
If you want comfort and never experience any adventure or unexpected events,
you should get yourself a new VW Golf with a warranty.
If you’re open to challenges… you follow your heart
Precies dat
Thnx, wat we willen rijden zijn deels onverhard, en dit soort uitzichten/uitdagingen:
Trollstigen en Geirangerfjorden zelf inderdaad ook gedaan, maar ik kan uit ervaring mededelen dat tegen zo’n berg op lopen een grotere uitdaging is dan er met een 4x4 of wat. voor aandrijving dan ook tegenop te rijden. Ik mis die uitzichten hier in Nederland wel hoor. Het is allemaal blaartrekkend plat, veilig en liefelijk hier.