NA - een onverwachte twist en een goudbruine haai

Heerlijk en leuk verhaal Mick.
En wat een schoonheid deze Super Squale :ok_hand:
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Top toch en een kniesoor die valt over het logo :wink:, geintje natuurlijk, smaken mogen hier gelukkig verschillen :smiley:

2 likes

Hoi Mick, mooi verhaal om te lezen en een geweldig horloge. Met een Squale om de pols heb je veel vrienden op dit forum :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Heerlijk zo’n verhaal over je persoonlijke horloge reis. Gefeliciteerd met deze toffe NA. I like the colour :+1:t2:

1 like

Met deze prachtige duiker kan je niet misgaan. Mooi hoor, veel plezier ermee.

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat zeg! :star_struck:

Enneh; je begint er zelf over:

Ik lees:

En:

Ik denk dat je jezelf inderdaad een goede dienst hebt bewezen met deze. Met recht gefeliciteerd! :+1:

1 like

Leuk verhaal! Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge! En ook een leuk verhaal!

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge! Er staat/stond er ook eentje op Uhrforum, heb daar al een paar keer verlekkerd naar zitten kijken. Geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal over super horloge, geniet er van.

1 like

erg mooi!!!

1 like

Gefeliciteerd. Veel draagplezier.

1 like

Ik snap er niks van. :slight_smile:

1 like

Aah oke, ik kan hem je alleen maar aanraden moet ik zeggen!

Thanks @Tijner, weet niet of ik hem mooier vind maar ben er zeker blij mee! Neemt niet weg dat ik nog steeds een 5303 wil trouwens :sunglasses:

Thanks Fred. Cheers!

Dit vind ik wel een redelijk compliment moet ik zeggen :smirk:

Thanks mate!

Dat laatste is zeker waar en nu heb ik er twee. Zou ik ineens megapopulair zijn hier als ik ze op beiden polsen tegelijk ga dragen?!

Thanks allen!

Thanks! Ik kan hem alleen maar aanraden trouwens, mocht je hem overwegen!

4 likes

Heel nice! En heerlijke vintage vibes!

1 like

Prachtige aanwinst! Geniet van deze strakke Squale :shark::+1:

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan

1 like

Heel leuk geschreven verslag over je nieuwe aanwinst en uiteraard gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie. Wat een mooie dial heeft deze Squale👌. Heel veel draagplezier met dit mooie horloge. Niet vergeten af en toe een foto te posten😉

1 like

Is wel wat voor jou, S @SaMajeste !
Mooie bescheiden maat, fantastische vintage vibes en een merk met een mooie heritage!
Misschien een idee om naar de Squale meeting te komen en 'm eens irl te bekijken. :man_shrugging:

1 like

Heel mooi, veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like