NA - een onverwachte twist en een goudbruine haai

Hee, je hebt 'm binnen! Cool man! Hij is erg mooi, en het had weinig gescheeld of ik had er ook eentje gehad. Maarreh, ik ben best plaatsvervangend jaloers hoor. :slight_smile:

Veel plezier er mee. :+1: :+1: :slight_smile:

2 likes

Graag gedaan Mick!
Jij bedankt voor dit vermakelijke topic … :beers:

Super Squale, in meerdere opzichten. Heel fraai in deze uitvoering. Veel draagplezier.

1 like

Mooi. En prachtig van vorm ook. Ik kan me voorstelken dat hij lekker zit.

1 like

Zijn er speciale Squale meetings?? Nooit geweten :blush:
Het horloge staat nog op UF, maar met een mogelijk nieuw huis op komst is het helaas even niet de tijd om iets voor de pols te kopen. Gelukkig doen andere leden dat wel, zodat we de foto’s nog hebben!

2 likes

Bedankt allen!

Thanks! En goed om te horen dat het leesbaar was :grin:

Bedankt @Fate_Amenable_To_Change hij bevalt me tot nu echt super maar jij staat uiteraard bovenaan de lijst als er geen langetermijn liefde blijkt te zijn.

Thanks @junior je ziet hem denk ik wel langskomen in de squale hoek!

Bedankt Petra, heerlijk formaat inderdaad!

3 likes

Eén van de mooiste Squale’s die ik tot nu toe gezien heb. Veel plezier er van!

1 like

Zeker. De mannen van Q-Watches zijn vorig jaar die traditie begonnen. Super gezellig! Kijk al uit naar die van dit jaar! Zal wel na de vakantie worden. Vorige was ook in oktober, dus…

Oh, ga je weg uit L.?
Nee, dat is natuurlijk effe belangrijker. :man_shrugging:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier.

Model staat op m’n longlist ‘skin diver-achtig zonder datum’. Deze kleur is intrigerend. Die longlist is vooralsnog niet zo lang (paar Oris Sixty Five modellen)

1 like

Prachtige aanwinst Mick. Staat je goed deze Super :dolphin: Squale.

1 like

Thanks! Ik heb sinds ik hem heb geen ander horloge meer omgehad, kan hem alleen maar aanraden.

Thanks Roy! Hopelijk volgen er nog vele :smiley:

1 like

Mooie squale, mooie kleur ook.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like